ترجمه ماشین: خبرنگار: اقای رییس جمهور، وزارت جنگ برای جنگ ایران 80 میلیارد دلار درخواست کرده است. فکر می کنید امریکایی ها در شرایطی که بسیاری از نظر مالی تحت فشارند، از این حمایت می کنند؟ … انها فقط از این حمایت نمی کنند، بلکه ان را مطالبه می کنند، چون اجازه نخواهند داد ایران سلاح هسته ای داشته باشد. می خواهید دردسر ببینید؟ بگذارید انها سلاح هسته ای داشته باشند. ما در قبال ایران خیلی خوب پیش می رویم. انها نابود شده اند و ما داریم با انها توافق می کنیم. باید ببینیم همه چیز چطور پیش می رود. همین حالا، همان طور که احتمالاً دیروز شنیدید، 19 میلیون بشکه نفت عبور کرد. این بزرگ ترین رقم در تاریخ تنگه است؛ تنگه هرمز. بازار سهام ما به شدت بالا رفته و قیمت نفت در حال سقوط است. امروز برای لحظه ای به 70 دلار برای هر بشکه رسیدیم ــ در واقع فکر می کنم از ان هم پایین تر خواهد رفت. این پایین تر از زمانی است که شروع کردیم. و واقعاً شگفت انگیز بوده است. نکته اصلی این است که ایران سلاح هسته ای نخواهد داشت. خبرنگار: ایران؛ ایرانی ها می گویند هیچ سفر برنامه ریزی شده ای برای بازرسان اژانس بین المللی انرژی اتمی وجود ندارد. ایا این بخشی از توافق شماست؟ ترامپ: اشتباه می کنند. خودشان می دانند اشتباه می کنند. به ما در داخل گفتند که این را قطعی کرده ایم: بازرسی صددرصدی. و اگر حق با انها بود، همین حالا جلسات را لغو می کردم. خبرنگار: و ایران می گوید درباره ان توافقی وجود ندارد. از نگاه شما، اقای رییس جمهور، ان بازرسان واقعاً چه زمانی روی زمین خواهند بود؟ ترامپ: در زمان مناسب. عجله ای نیست، اما در زمان مناسب روی زمین خواهند بود. خبرنگار: اقای رییس جمهور، به متحدان خودتان که از توافق با ایران انتقاد کرده اند چه می گویید؟ ترامپ: خب، فکر می کنم هر کسی که از ان انتقاد کرده، در موضع بدی قرار دارد؛ حتی اگر از دوستان ما باشد. چون ما ایران را در موقعیتی قرار داده ایم که هیچ کس تا حالا قرار نداده بود. روسای جمهور دیگر باید 47 سال پیش این کار را می کردند. ما ایران را در موقعیتی قرار داده ایم که ارتشش کاملاً از بین رفته، رهبری اش از بین رفته، رادارش از بین رفته؛ همه چیزش از بین رفته است. انها موقعیت مذاکره خوبی ندارند. اما با وجود این، پولی که از ایران خارج می کنیم، قرار است به کشاورزان ما برسد تا ذرت، سویا و گندم بگیرند؛ باید پول زیادی باشد. چون انها مشکل گرسنگی دارند، مشکل غذا دارند، مشکل دارو دارند و مشکلات زیادی دارند. تورم هم دارند. تورمشان همین حالا به 300 درصد رسیده است. بنابراین مشکلات زیادی دارند. 📡 @VahidOnline
-
بتا سهم
#هجرت فروردین 37156 میلیارد ریال فروش را ثبت کرد اردیبهشت هم بهتر از همیشه بود و 66830 میلیارد ریال فروش و درامد ثبت کرد خرداد نرمال پیش رفت و 62104 میلیارد ریال فروش داشت جمعا 3ماهه 166093 میلیارد ریال بوده و نصف کل سال قبل در 3ماهه فروش داشته
-
Ns
#بکهنوج حجم مبنا دوباره یک شد. هر موقع بخوان تغییرش میدن. خاک تو سرشون با این قوانین
-
محمد
#سبزوا من هم نظر شما رو دارم. شاید درست نباشه البته. سهمی ک سال 99 تا قیمت 7200 تومن رفته
-
پرهام
#کفپارس تازه موینگ های 55 و 100 اومدن زیر قیمت رو گرفتن برای یک رشد طولانی. ما در هدف دوم احتمالا بخش زیادی از سهم خارج میشیم و کمی نگه میداریم برای هدف سوم. محدوده 950 تا 1150. البته اونجا تابلو رو چک میکنیم و متناسب با تابلو خارج میشیم. با این حجم های عجیب که خورد سهم خشک بالا میره. بنیادش هم زیر سهمو گرفته.
-
علیرضا تیز بین
وبملت 🍀🍀هر سهم بانک ملت 1000تومان🌴🌴✌️فقط سهامداری کنید.
-
Meydi11
#اردستان
-
با وگردش تا ۲۵۰۰ تومان
#وگردش بعد از شش ماه هیچ نماد بانکی زیر هزار نداریم
-
شرکت سرمایه گذاری هزارکانیان
#تپسی با سپاس از توضیحات فنی توسط مدیر عامل فهیم شرکت در مجمع دیروز . مهمترین نکته عدم اختصاص پاداش هییت مدیره در این مجمع بود که با وجود اینکه شرکت دارای سود عملیاتی بود پاداش تقسیم نشد این وضعیت را با سایر شرکت های خصولتی و دولتی مقایسه فرمایید عیار مدیریت گروه گلرنگ را متوجه می شوید کماکان به خرید سهام این شرکت به صورت بلند مدت برای سرمایه گذاران شهر سقز و استان کردستان ادامه می دهیم /
-
فاراک روند زولی داره و تا حمایت بعدی1409 احتمالا پایین بیاد. خروج داده. احتمالا بورس چیزی به اسم 100%نداره
-
Iran
#خودرو در عرض 3 سال قیمت کارخانه ای خودرو 4 برابر شده اما ایا برای سهامدار چیزی رسیده؟