#سبزوا من هم نظر شما رو دارم. شاید درست نباشه البته. سهمی ک سال 99 تا قیمت 7200 تومن رفته
-
جعفر
#فملی تا روز مجمع فشار فروش زیاد میشه که سهام را از دست دارندگان در بیاورند بهوش باشید
-
h.z
#وبصادر من فکر می کنم یکی از دلایل جاماندگی و کنترل شدید سهم حضور بیمه مرکزی به عنوان یکی از سهامداران اصلی سهم بود که به شدت سهم رو کنترل می کرد و عرضه های سنگینی داشت در حال حاضر که از سهامداران درصدی خارج شده و شاید همون پایین ها مجدد سهامی داشته باشه یا با کدهای دیگه مجدد سهم رو اذیت کنه ولی به طریقی بود حداقل از درصدی ها خارج شد ولی همچنان روی تابلو جدال حقوقی ها کاملا مشهود هست امیدوارم اشتباه نکرده باشم
-
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد
سیلام ورود 👈👈👈 1520 تا 1550 🆗🏹
-
Ali
#وپارس دوستان عزیز رو اعصاب بقیه راه نرین شماها اگه تحلیل گر بودین اصلا اینجا نبودین
-
حامد سهرابی
وبملت چرا تو ایران نرخ دلار کمتره چون تقاضای کناره،چرا تقاضا کمتر هست چون بانک ها فعلا دچار اختلال هستند،بانک ملت منتفع خواهد شد از رشد دلار و روی سود میزاره
-
Ali
#وپارس انقدر گذارش کن جونت در بیاد
-
stock & options
بورس چه جای عجیب و غریبی شده چقدر سهم مفت داریم با متغییر های فعلی #غمهرا اگر تا پایان سال 18 همت بفروشه با حاشیه سود 14.5 درصد 2.6 همت سود خالص می سازه یعنی p/e fw حدود 2.9 🤷♂️🤦🏻♂️
-
Ali
#وپارس بعد از یک هفته هیچی
-
خودرو غشان 100% سود داد دمش گرم
-
Ali
#وساپا