#بکهنوج حجم مبنا دوباره یک شد. هر موقع بخوان تغییرش میدن. خاک تو سرشون با این قوانین
-
بتا سهم
#زشگزا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4251 ریالی رسیده است
-
بهروز تاج
زشگزا درود .امسال 1405 با توجه به کارشناسی اهل فن قطعا 800 تومن سود و قیمت سهم بین 7000 تا 9000 تومن پیش بینی میشه.
-
m g
شپنا هر سال این موقع با امسال این موقع خیلی فرق داره درسته
-
Oliver
#خزامیا امیدوارم امسال عقب افتادگی 6،7،ساله رو جبران کنه
-
بتا سهم
شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی ارد انوشیروان اصفهان از زیرمجموعه های #اردینه در گزارش 12ماهه 2183 میلیارد ریال سود خالص دارد
-
m g
شپنا بخاطر سقوط انس😂😂😂😂😂😂
-
رحیم مرادی
#ثفارس بازیگر سهم میخواد همون تله ای که رو 1600 پیاده کرد سهامداران زیادی تو تله انداخت بعد قفل صف فروش کرد تا 1300 دوباره پیاده کنه قفل صف فروش کنه تا 1000 خدا کنه ایندفعه نتونه به خواستش برسه
-
افشین ۳۴۷۴۰
#معیار یعنی به غیر از من کسی سهم معیار نداره؟! معیار کوچه خلوته؟! عجب اقای رنگو
-
بتا سهم
#ناما در فروردین با فروش 848 میلیاردریالی مواجه بود و به عدد 4652 میلیارد ریال در 4ماهه رسیده در اردیبهشت این عدد 1060 میلیاردریال و خرداد 2427 میلیارد ریالی فروش بود و 6 ماهه به 8140 میلیارد ریال رسید .
-
مسعود
#دشیری همچنان در انتظار افزایش سرمایه سنگین شرکت هستیم چرا مدیران شرکت تعلل میکنند