#تپسی با سپاس از توضیحات فنی توسط مدیر عامل فهیم شرکت در مجمع دیروز . مهمترین نکته عدم اختصاص پاداش هییت مدیره در این مجمع بود که با وجود اینکه شرکت دارای سود عملیاتی بود پاداش تقسیم نشد این وضعیت را با سایر شرکت های خصولتی و دولتی مقایسه فرمایید عیار مدیریت گروه گلرنگ را متوجه می شوید کماکان به خرید سهام این شرکت به صورت بلند مدت برای سرمایه گذاران شهر سقز و استان کردستان ادامه می دهیم /
-
ف ف
شپدیس بهترین زمان برا وروده
-
کاآ بآلا
خساپا تریدر ها و جابزه بگیر ها وایستادن مقاومت رد کنه بیان داخل. اما حقوقی از اینها زرنگتره. مقاومت با افشا 30% باز می کنه، تا دوباره خودش اقایی کنه
-
فزر یعنی این رو مطمین باشید این کشور به خودش روی خوش اقتصادی نمی بینه..بلایی که وی شوروی اوردن روی ایران هم پیاده سازی میکنن
-
شپلی فروش خرداد شمواد 1200 میلیارد واقعا عجیبه ماشالله
-
شپلی دوستان یه توضیح بدین ممنون میشم هر دوستی سر در میاره؟
-
ف ف
درهاور بهترین زمان برا وروده بعدا گیرتون نمیاد.
-
شپلی دوستان یه سوال پس چرا میگن 60 درصد شمواد مال شپلی هست چرا 1404 هیچ تاثیری رو ای پی یس شپلی تاثیری نگذاشت پس کی باید 60 درصد تعلق بگیره تو ای پی یس سهند جان سیاوش جان لطفا توضیح بدید هر کسی وارده
-
kave
#هانیکو من با ضرر خارج شدم از این سهم وبه اونای که هنور موندن عرض میکنم اگه خواستین از این سهم خارج بشید هفته بعد سهم بکاب رو بگیرید امیدوارم پر سود وشاد باشید
-
علی جلائی
خودران عجب سهم اش غا لیه چرا سهام خودرویی مثبت و این سهم منفی و زیر قیمت پایانی ؟؟؟؟؟؟
-
سهام اقتصادی|Economic_Stocks
❇️نمودار ریپلای شده نمودار #شستا ست ، چند بار خدمتتون گفتم نمودار تهاجمی و سقف خواهد پس گرفت به نظر میاد #خودرو هم نمودار بسته شونده ای دنبال میکنه ، و توانایی گرفتن سقف رو داره فعلا در گام اول 95 تومان را 3تیر 1405 @economic_stocks