#کفپارس تازه موینگ های 55 و 100 اومدن زیر قیمت رو گرفتن برای یک رشد طولانی. ما در هدف دوم احتمالا بخش زیادی از سهم خارج میشیم و کمی نگه میداریم برای هدف سوم. محدوده 950 تا 1150. البته اونجا تابلو رو چک میکنیم و متناسب با تابلو خارج میشیم. با این حجم های عجیب که خورد سهم خشک بالا میره. بنیادش هم زیر سهمو گرفته.
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
📊 #نمادهای_مورد_توجه_کارشناسان برای تیر 1405 نتایج نظرسنجی بیش از 100 مدیر دارایی و تحلیلگر بازار سرمایه نشان می دهد تمرکز کارشناسان در تیرماه از سهام کوچک و هیجانی به سمت نمادهای بنیادی، بانکی، خودرویی، پالایشی و دلاری بازار متمایل شده است. ◀️ 10 نماد اول از نظر تعداد دفعات انتخاب 🥇 #شپنا (24 رای) 🥈 #ونوین (16 رای) 🥉 #حتاید (12 رای) 4️⃣ #خودکفا (8 رای) 5️⃣ #خودرو (8 رای) 6️⃣ #هجرت (7 رای) 7️⃣ #وبملت (7 رای) 8️⃣ #سرود (7 رای) 9️⃣ #غکورش (6 رای) 🔟 #وتجارت (6 رای) ◀️ نمادهای مهم با 5 رای ✅ #تاپیکو ✅ #شستا ✅ #فسبا ✅ #نارنج_اهرم ✅ #صندوق_طلا ◀️ نمادهای شاخص دلاری و کامودیتی ✅ #فملی ✅ #هرمز ✅ #فایرا ✅ #فزر ✅ #شراز ✅ #شبندر ✅ #شبریز ◀️ پیام مهم این نظرسنجی برخلاف رالی قبلی که صنایع غذایی، زراعت، دارویی و سیمانی لیدر بودند، کارشناسان برای تیرماه تمرکز بیشتری روی: 🏦 #بانک ها ⛽ #پالایشی ها 🚗 #خودرویی ها 🏭 #فلزات_اساسی 📦 #هلدینگ ها دارند. این موضوع نشان می دهد بخشی از فعالان حرفه ای بازار انتظار دارند در صورت تداوم اخبار مثبت سیاسی و رفع محدودیت های صادراتی، پول به سمت سهام بزرگ و #جامانده حرکت کند. ◀️ مقایسه با جریان نقدینگی روز گذشته جالب اینکه چند نماد منتخب کارشناسان همزمان در جریان ورود پول هوشمند نیز دیده می شوند: ⭐ #وبملت ⭐ #وتجارت ⭐ #شستا ⭐ #فملی ⭐ #تاپیکو ⭐ #شپنا این همپوشانی معمولاً اعتبار تحلیل را افزایش می دهد. ⚠️ نکته مهم این فهرست صرفاً بیانگر میزان اقبال تحلیلگران است و به تنهایی معیار خرید نیست. معیار اصلی همچنان: ✅ گزارش های خرداد و فصل بهار ✅ سوداوری 1405 ✅ ارزش گذاری ✅ جریان نقدینگی خواهد بود. 🎯 جمع بندی سهامشناس اگر بخواهیم از دل این نظرسنجی 5 نماد با بیشترین اجماع کارشناسی و بیشترین همپوشانی با ورود نقدینگی بازار را استخراج کنیم: ⭐ #شپنا ⭐ #وبملت ⭐ #ونوین ⭐ #فملی ⭐ #تاپیکو این نمادها می توانند جزو گزینه های قابل رصد تیرماه باشند؛ البته مشروط به حفظ روند ورود پول و انتشار گزارش های مناسب. کانال تحلیلی سهامشناس 🆔 @SahamShenas 👥 @SahamShenasGroup
-
دانمارک چه خبر؟
📉 ایا حباب هوش مصنوعی در راه است؟ 🌐 نگرانی ها درباره حباب در حوزه هوش مصنوعی پس از افت شدید سهام افزایش یافته است. 📉 در بورس کره جنوبی، سهام شرکت هایی مثل SK Hynix و Samsung Electronics بیش از 12% افت کردند که به توقف 20 دقیقه ای معاملات انجامید. 📊 Josephine Cetti استراتژیست ارشد، این نوسانات را تصحیحات طبیعی می داند و به بهبود بازار امیدوار است. 📈 سهام اسیا از جمله Samsung و SK Hynix بهبود یافته اند. 🔍 امروز نیز با انتشار گزارش مالی Micron، توجهات بر روی هوش مصنوعی متمرکز خواهد بود. این شرکت امسال افزایش ارزش حدود 300% را تجربه کرده است. ⚙️ تهدیدات سایبری و رقابت مدل های چینی از چالش های دیگر پیش روی هوش مصنوعی هستند، اما همچنان امید به رشد پایدار وجود دارد. #هوش_مصنوعی #اقتصاد #بازار_بورس #کره_جنوبی #فناوری #سهام 🔗 مطالعه ی بیشتر @CheKhabarDK https://che-khabar.com/denmark/dk-is-the-ai-bubble-coming-examining-concerns-and-opportunities-49de
-
شبکه خبری بازنشستگان
🔴 بازنشستگان محترم نیروهای مسلح حتما بخونید… 🔵👈به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلا ی نفیس مهرگان ویژه بازنشستگان،وظیفه بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح 🔴کانال شبکه خبری بازنشستگان 🔴 👇👇👇 تلگرام 🆔 @bazneshasteganirani واتساپ 🆔https://whatsapp.com/channel/0029Vb1v3CC9hXExh7kbKx2r ایتا 👇👇👇 🆔https://eitaa.com/newbazneshateghanirani بله 🆔https://ble.ir/iranperssbazneshasteganirani
-
دسبحا زیرمجموعه هاش رشد سوداوری داشتن همچنین بعد از اسیب به 25تا شرکت دارویی و پزشکی از گروه های دیگر که دسبحا جزوشون نبوده، قیمت دارو خیلی گرون شده که انشالله با تولید بیشتر مشکلات صنعت دارو جبران بشه، همچنین خدارو شکر دسبحا و زیرمجموعه هاش جزو اون 25تا نبودن. تصمیمات مجمع_عمومی_عادی سالیانه #دوره_12_ماهه منتهی به 1404/12/29(حضوری و الکترونیکی) •️ زمان جلسه: 1405/04/01 راس ساعت 10:00 •️ سود هر سهم: 203 ریال •️ سود نقدی هر سهم: 34 ریال •️ سود انباشته پایان دوره: 4,780,748 میلیون ریال
-
فیلتر نویسی شیرین
#حفاری #صورت های_مالی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) شرکت #حفاری_شمال •️ شرکت حفاری شمال در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 2,541 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش داشته است. •️ «حفاری» با سرمایه ثبت شده 18,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 45,744,775 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. 1405-04-02 21:00:41 (1528821) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ @codal360_ir
-
AVA _PCR
زکشت از عددی که گفتم با احتساب افزایش سرمایه و سود مجمع حدود 200 درصد سود داد و ازش خارج شدیم سهم جدیدی که میخوام ورود کنم رو فردا شب اعلام میکنم
-
شپلی چرا فروختی سیو سود کردی بگو خدارا شکر
-
Horand
#شفا بدهی دولت کار خودش را کرد؛ پخش دارویی بانک ملی سهامدار غول بنزین ایران شد! https://mawakhabar.ir/?p=80278
-
Horand
#ستاره_خلیج_فارس بدهی دولت کار خودش را کرد؛ پخش دارویی بانک ملی سهامدار غول بنزین ایران شد! https://mawakhabar.ir/?p=80278
-
فزر فزربعدازعبوراز سطح فیبو2.168(11900تومان)در حال پولبک به سطح شکسته شده هست انتظار میرود بعاز اتمام پولبک روند صعودی سهم شروع شود اهداف بلند مدتی سهم 15000و 17000 طبق رسم فیبوبلندمدتی