جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| biedalati
۰۹:۲۷:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فاراک روند زولی داره و تا حمایت بعدی1409 احتمالا پایین بیاد. خروج داده. احتمالا بورس چیزی به اسم 100%نداره

لیست اخبار