وبملت 🍀🍀هر سهم بانک ملت 1000تومان🌴🌴✌️فقط سهامداری کنید.
-
چقدر نوشتم حتاید/تیپیکو/تاپیکو/وپاسار.. مگه راه میدن تا الان 80% دادن بازم نمیشه خرید
-
صندوق های طلای بورس ایران
🟠😡 سقوط سنگین بازار طلا؛ حدود 500 میلیارد دلار از ارزش #طلا کم شد! 🔻طلا تحت فشار دلار قوی تر و چشم انداز نرخ بهره فدرال رزرو قرار گرفت. 🔻این حرکت باعث شد ارزش تقریبی طلا حدود 500 میلیارد دلار کاهش پیدا کند. #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
Dark1363 فرامرزی
تاصیکو تو سبد سهم اتون تاصیکو داشته باشید. یاد اش بخیر هر سهم تاصیکو رو خریدم 170 تومان. بعد این همه سال تعداد سهام من شد 1 میلیون سهم و سود سهام سالیانه از پول اولیه که برای خرید گذاشتم بیشتر شد. به عبارتی سهام برای من مجانی شد از پارسال. همه اینها رو گفتم. چندتا سهم پدر و مادر دار بخرید. بندازید یه گوشه و هر سال فقط سود اش رو بگیرید. انشالله به وقت اش میوه اش رو هم خواهید خورد. موفق باشید.
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔵🔵#پتروما اولین #خرید_حقیقی در قیمت 26,187 ( 3.0% ) در صف خرید ساعت: 10:05 1 نفر مجموعا 1,280میلیون تومان قدرت خریدار: 1.0 م.سی روز: 11.6 | سرانه حقیقی: 0 م.سی روز: 450 قیمت پایانی 26,187 ( 3.0% ) @fundSmartMoney1 1405/04/03
-
سصفها افزایش سرمایه را بیخیال شوید بچسبید به قطعی برق سصفها . سه وعده کاری را به یک وعده تقلیل دادند. اینهمه برق داریم سدها که پر شد و خود سصفها هم پول خورشیدی داره چرا باید در این شرکت تاثیر بگذارد
-
ایلیا رستمی
نماد دوستان کف رو رو سیصد بست ارزشش هر سهم 609تومان هست سود ساز با پی ای پایین نسبت به هم گروه اش زیر سیصد نفروشید راه وگستر چند سال پیش می ره باید راحت دویست درصد سود بده بعد از بازگشایی جنگ هنوز4درصد سود نداده
-
Dark1363 فرامرزی
نوری اگه بدونید تو دل نوری یه سهم شپدیس هم دارید… اینجوری حراج به مال اتون نمیزنید… بماند که تا چند سال دیگه نوری میشه قطب بزرگ ایران تو صنعت پتروشیمی هدف فقط جمع کردن سهم هست و به وقت اش میزنن زیر سهم و میگی ای کاش نمی فروختم…
-
Golestani
#جم_پیلن مواد اولیه برای تولید دو سال با دلار 75 تا 80 هزار تومان خریداری شده گریدهای جدید شرکت تا دو برابر حاشیه سود دارند، مزیت های بنیادی دیگری هم داره اما فقط همین دو مورد رو روی گزارشات اتی لحاظ کنید ارزش جم پیلن مشخص میشه. از نظر نموداری بعد از اصلاح پیچیده فلت گسترده به مدت تقریبی دو سال و نیم، موج یک جدید رو زده و تا پنجاه درصد موج یک رو اصلاح کرده (اصلاح موج دوم) از اینجا انتظار شروع موج سوم رو داریم، تارگت کلاسیک موج سوم با فرض کف 14/15 هزار تومان 33 تا 34 هزار تومن هست و با فرض کشیده بودن موج سه که زیاد اتفاق میفته تارگت این موج 45 هزار تومان هست. با مهر ، گلستانی
-
کانال...سهام پدیده(گشان و ابنیه )
ابنیه_گشان جهت اطلاع دوستان 👈بر اساس اعلام شرکت، وجه حاصل از فروش خیام در حساب شرکت موجود است، اما به دلیل شرایط فعلی شبکه بانکی و برخی اختلالات، فعلاً امکان جابه جایی کامل منابع وجود ندارد. 👈به گفته مسیولان، در صورت رفع این مشکلات و دسترسی به منابع، حجم معاملات حمایتی می تواند 3 تا 4 برابر افزایش پیدا کند و حمایت موثرتری از سهم انجام شود. 👈تا ان زمان، سهامداران با دقت بیشتری نسبت به دارایی خود تصمیم گیری کنند و تحت تاثیر شایعات و فضاسازی ها قرار نگیرند.😐😐😐😐😐 400میلیارد برجی کمش 12میلیارد سود بانکیش هست جا به جا کردن این حجم از پول که برای بانک فاسد گنده گوی کاری نداره…نمی دونم چرا هر چیزی که به نفع مردم میخواد اتفاق بیفته امکان پذیر نیست…یعنی از هر راهی بتونن استفاده میکنن که 1000تومن بیشتر بدزدن… کلا مغز این افراد برای دزدی برنامه ریزی شده…به روزی حلال اعتقاد ندارن
-
stock & options
با توجه به جهش سود خالص #کاما در 3 ماهه زمستان ، p/e ttm سهم به محد وده 4 رسیده که بسیار جذاب هست.