#وگردش بعد از شش ماه هیچ نماد بانکی زیر هزار نداریم
-
غبهنوش 1000 میلیارد هزینه های فروش اداری وعمومیش رو زیاد کرده از 13/900 رسونده به 23/500 و سایر هزینه هاش رو از 11/900 رسونده به 46/600 هرینه های مالی رو هم از 309 میلیارد رسونده به 650 میلیارد
-
ali ali
وفردا تا 120میاد پایین خواهیم دید چه خواهد شد
-
stock & options
رکورد فوق العاده #غمهرا خرداد رکورد بیشترین مبلغ فروش خرداد ماه 1,606 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 231% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 3,676 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 190% داشته.
-
Behzad
کپشیر خداروشکر تومنفی خرید واضافه شد.پر سود باشید دوستان.
-
سصوفی سلام.دوستان کسانی که سود برایشان واریز نشده چه کاری باید انجام بدهند. کارت اعلامی به سجام بانک ملی بوده.
-
میلاد عزیزی
اهرم بقیه سهام رشد اصلیشون را کردند از اینجا نوسانی شدند 20 درصد رشد میکنند 10 درصد میریزند فقط انرژی بخرید که همیشه مثبت 3 را از بازار بگیرید البته هرجا فرصت ورود داد 💞💞💞💚💚💚💚💚💚💚
-
پایا فرارو
توریل من تازه شنبه میخوام برم تو سود خدا کنه بشه…
-
علی نصیری
#فسوژ مبلغ درامد عملیاتی پایان سال 1404 مبلغ 6.180.000.000.000ریال مبلغ درامدش از سال قبل هم بیشتر هم شده بعد یه سری بی سواد با جارو جنجال قیمت سهم رو میخوان بیارن پایین
-
علی نصیری
#فسوژ چنانچه همین مقدار تناژ موجودی به نرخ فروش اسفندماه مبلغ 2,916,770,857ریال فاکتور بشه مبلغ فروشش بالغ بر 7,195,673,704,219 ریال خواهد شد یعنی کل فروش سال 1404 الان محقق شده و شرکت فردا درش رو تعطیل کنه بیشتر از سال قبل سود شناسایی کرده
-
ثبهساز این مدت خیلی دست به دست شد و حجمهای خوبی زد اگه رشد نکنه دیگه هیچ وقت رشد نمیکنه