#وبملت بازار رفت تو اصلاح شاخص تا 4ملییون هم امکان داره بیاد پایین…
-
Talaaloo
#شپلی با این تورم 80% هر کس این روزها سهام بفروشه، بعدا پشیمون میشه و با ده برابر قیمت الان باید بشینه تو صف خرید! بورس یه کالای تورمیست! تورم به نفع بورسه! فروشندگان امروز پشیمانان فردا!
-
سیاوش داوری
شگستر صف فروش دیروز را خریدی؟ عجله برای چه بود؟ فردا 6 درصد پایینتر از خرید شما من میخرم و نقطه برگشت خواهد بود
-
بتا سهم
#ومعادن در خرداد 5432 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت
-
Carna
🌐افزایش سرمایه و توسعه خدمات مالی در واسپاری کرمان موتور مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت واسپاری کرمان موتور با ارایه گزارش عملکرد سال 1404 و برنامه افزایش سرمایه برگزار شد. متن کامل خبر👇 https://carna.ir/0006FB 🆔 @carnair 🆔 اینستاگرام کارنا @carna.ir https://t.me/carnair https://www.instagram.com/carna.ir?igsh=Nmt3N2FheTBtcnpp
-
Talaaloo
#وبملت با این تورم 80% هر کس این روزها سهام بفروشه، بعدا پشیمون میشه و با ده برابر قیمت الان باید بشینه تو صف خرید! بورس یه کالای تورمیست! تورم به نفع بورسه! فروشندگان امروز پشیمانان فردا!
-
سهامدار واقعی
#شپلی خروجی رانت یاب ⭐️ شپلی
-
کهربا کد به کد زد ،صندوق طمرد خرید سنگین به قیمت دیروز
-
عیار انرژی کوتاه مدت 100 درصد سود داده وساپا کوتاه مدت 25 درصد سود داده عیار کوتاه مدت ریزشی بود و نوسان گیری بعد طرف اومده میگه فعلا وساپا رو بفروش اول اینکه من وساپا رو فروختم مجدد فردا میخرم دوم اینکه شما نوسانت رو از عیار میگیرن میفهمی سوم اینکه انرژی 100 درصد رشد کرده بعد بازگشایی مجمع بازگشایی بالای 30 درصدیش رو ببین
-
عبوس افشار
وبملت یک تعداد سواد بورسی ندارند 10روز پیش گفتم خروج بزنید اکثرا گارد گرفتند الان هم می گم هرکس امروز نفروخته فردا خروج بزنه نه فقط از این سهم از همه سهم ها تا بیشتر از این ضرر نکنه
-
Talaaloo
#خودرو با این تورم 80% هر کس این روزها سهام بفروشه، بعدا پشیمون میشه و با ده برابر قیمت الان باید بشینه تو صف خرید! بورس یه کالای تورمیست! تورم به نفع بورسه! فروشندگان امروز پشیمانان فردا!