#وبملت با این تورم 80% هر کس این روزها سهام بفروشه، بعدا پشیمون میشه و با ده برابر قیمت الان باید بشینه تو صف خرید! بورس یه کالای تورمیست! تورم به نفع بورسه! فروشندگان امروز پشیمانان فردا!
-
لیدر تریدر (بورس)
🔔نتیجه سیگنال کانال VIP نام نماد: #کسعدی بازدهی: حدود 88 درصد + 45 تومان سود نقدی 💯با تیم لیدر تریدر بهترین بازدهی را کسب خواهید کرد ❌از سیگنال های جدید کانال VIP جا نمونید جهت اطلاع از شرایط عضویت در کانال VIP لیدر تریدر به ایدی زیر پیام دهید @ADM_Leadertrader
-
صالحی
#شپنا شپنا در قیمت 1,022 تومان به صف خرید نشست. پس از معاملات پرحجم تقریبا 2 میلیارد سهمی به ارزش 2 همت
-
BOURSE99📉📈
#سینرژی _ مثبت 8 #فزر _ صف خرید این دو شاخص نیستند قطعا، ولی #نشانه هستند… 7 تیر ماه @bourse99
-
امید
چون کسی نمی تونه فتوسا بخره. بنابراین به سراغش نمیایند . چند روزی است که با سه اکانت سر خطی میزنیم، امروز عده ای ترسیدند و فروختند و من تونستم بخرم. هم P/E مناسبی داره و هم از بازار عقبه .
-
کسب درآمد رایگان | Popoland
اطلاعیه لوتوس 📢 هدایای طرح «دعوت از دوست» لوتوس در حال واریز است 🎁 از بخش درخواست ها صندوق پیروزبان پارسیان را بررسی کنید ✅ 🔗 لینک ورود کلیک کنید http://lotusib.ir/sejam/signup-step-one?ref_value=739997 🔖 کد معرف : 739997
-
M
#کگل کگل معمولا در زمان فروش حق تقدم این وضعیت را دارد چهارشنبه اخرین زمان فروش حق تقدم است هفته اینده بورس تعطیل و بعد از باز شدن حق تقدم بسته شده ببینیم چه وضعیتی می شود
-
Khatereh Roshan
سباقر طلای سیمانیهاسباقراست
-
بتا سهم
بجهرم و انتظار رشد میان مدت… https://betasahm1.ir/tahlil-article/2026/06/28/283544/
-
سصفها تا دیروز میگفتی میره تا 900پس چی شد صفورا 🤨 خریدت تکمیل شد .
-
فارس نه نخرید تقریبا خرید حقوقی نیم ساعت اخر صفر بود