کهربا کد به کد زد ،صندوق طمرد خرید سنگین به قیمت دیروز
-
صندوق های طلای بورس ایران
🟢 رنج مثبت 5 در صندوق های طلا #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
🧿 گالری و طلا سازی | ساخت طلا و نقره سفارشی Yadegar
ببینید دوستان رفتار منطقی در سرمایه گذاری اینه که ، شما «طلا و سهام» رو بعد از رسیدن به سود دلخواهتون به «ملک و خودرو» تبدیل کنید… و نه برعکس✖❗ ⚠️کسی که این مسیرو برعکس میره یعنی ملک و خودرو رو به طلا یا سهام تبدیل میکنه… ریسک و استرس زیادی رو به خودش تحمیل میکنه! 🚫اگر ملک یا خودرو مصرفی باشه که دیگه اصلا اسمش ریسک نیست، قماره❗
-
m
#شاخص_بورس . یه سر به درصدی ها صندوق عیار بزنید . تنها درصدی باقی مانده با 2 درصد یونیت صندوق باقی مانده . یعنی 98 درصد دادن ملت عام و مردم عادی و مردم همیشه تشنه یه بازار که همه ازش تعریف می کنن . هرجا بعد از یه رشد چند سال همه ازش تعریف کردن فرار کن و هرجا بعد از ریزش چند سال و عقب مانده از تورم ملت ازش بد گفتن فقط بخر . بورس فقط باید خرید سهام بنیادی .با تقسیم سود بالا مخصوصا کوچک
-
m
#شاخص_بورس . یه سر به درصدی ها صندوق عیار بزنید . تنها درصدی باقی مانده با 2 درصد یونیت صندوق باقی مانده . یعنی 98 درصد دادن ملت عام و مردم عادی و مردم همیشه تشنه یه بازار که همه ازش تعریف می کنن . هرجا بعد از یه رشد چند سال همه ازش تعریف کردن فرار کن و هرجا بعد از ریزش چند سال و عقب مانده از تورم ملت ازش بد گفتن فقط بخر . بورس فقط باید خرید سهام بنیادی .با تقسیم سود بالا مخصوصا کوچک
-
وسدید دیگه بدتر از این که طرف اومد داخل مجمع گفت فلان پروژه بجای سود زیان داده و دلیلش این بوده تورم بوده و هزینه های مثل غذا و… چند برابر شده
-
سعید پیرنیا
فزر باید اینجا معذرت بخوام بابت اینکه درخواست فالو کردن دوستانی که محبت دارند رو نمیتونم قبول کنم ، چون بخاطر کارم تو پالایشگاه همیشه در دسترس نیستم ، فقط هر وقت بتونم وقت پیدا کنم میام پیام میزارم الانم شرایطم جوری شده که چند روزی نیستم مهمتر از هرچیز سلامتی و دل خوشه ، فعلا دوستان 🖐️
-
صندوق های طلای بورس ایران
🟡صندوق های #طلا و رنج #مثبت میانگین 4.6% علت : افزایش قیمت دلار بازار ازاد تا 171 تومان بعلت تعطیلات طولانی پیش روی و افزایش نسبی تنش های منطقه ای 🟣#تتر هم با رشد 1.8% نسبت به روز گذشته به 170.730 تومان رسید #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
تقی
فاراک این حرفا درست اما الان سهم می شناسم با پی بر ای 1.7صف فروشه چون جو بازار فروشه سهم هم بسیار دارایی داره وبنیاد خوب اینجا ایران است هر چی بخوای در هر زمان در دسترس برا خرید بزار تحلیلت اتفاق بیفته میخرن😂
-
صدر
#شتران دوستان گرامی چرا شتران با اینگه P/E ان کمتر از شراز ، و شپنا هست ولی حجم معاملاتش مثل انها نیست ؟
-
مهدی مرادی
خساپا مشخص شد فعلا میخوان ببرنش پایینتر..چون صفو جمع نکردن