#خودرو با این تورم 80% هر کس این روزها سهام بفروشه، بعدا پشیمون میشه و با ده برابر قیمت الان باید بشینه تو صف خرید! بورس یه کالای تورمیست! تورم به نفع بورسه! فروشندگان امروز پشیمانان فردا!
-
امید
چون کسی نمی تونه فتوسا بخره. بنابراین به سراغش نمیایند . چند روزی است که با سه اکانت سر خطی میزنیم، امروز عده ای ترسیدند و فروختند و من تونستم بخرم. هم P/E مناسبی داره و هم از بازار عقبه .
-
کسب درآمد رایگان | Popoland
اطلاعیه لوتوس 📢 هدایای طرح «دعوت از دوست» لوتوس در حال واریز است 🎁 از بخش درخواست ها صندوق پیروزبان پارسیان را بررسی کنید ✅ 🔗 لینک ورود کلیک کنید http://lotusib.ir/sejam/signup-step-one?ref_value=739997 🔖 کد معرف : 739997
-
M
#کگل کگل معمولا در زمان فروش حق تقدم این وضعیت را دارد چهارشنبه اخرین زمان فروش حق تقدم است هفته اینده بورس تعطیل و بعد از باز شدن حق تقدم بسته شده ببینیم چه وضعیتی می شود
-
Khatereh Roshan
سباقر طلای سیمانیهاسباقراست
-
بتا سهم
بجهرم و انتظار رشد میان مدت… https://betasahm1.ir/tahlil-article/2026/06/28/283544/
-
سصفها تا دیروز میگفتی میره تا 900پس چی شد صفورا 🤨 خریدت تکمیل شد .
-
فارس نه نخرید تقریبا خرید حقوقی نیم ساعت اخر صفر بود
-
یادداشتهای روزانه آقای نون
سود نقدی مجامع: #فولای سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 38 ریال #هجرت سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 441 ریال #هانیکو سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 270 ریال #خدیزل سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 290 ریال #حبندر سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 2930 ریال #دلر سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 940 ریال #قرن سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 1100 ریال #شبصیر سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 1620 ریال #خشرق سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 40 ریال #دکپسول سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 16600 ریال
-
پکویر الهی شکر فکر کنم سینا خارج شده.
-
ختور انصافا ختور امروز نشان داد، تکسهم قطعاتی ها خواهد بود. معاملات امروز صف خرید فردا را چید