عیار انرژی کوتاه مدت 100 درصد سود داده وساپا کوتاه مدت 25 درصد سود داده عیار کوتاه مدت ریزشی بود و نوسان گیری بعد طرف اومده میگه فعلا وساپا رو بفروش اول اینکه من وساپا رو فروختم مجدد فردا میخرم دوم اینکه شما نوسانت رو از عیار میگیرن میفهمی سوم اینکه انرژی 100 درصد رشد کرده بعد بازگشایی مجمع بازگشایی بالای 30 درصدیش رو ببین
-
آوای آگاه
#مجمع #فجهان 📌به گزارش اوای اگاه؛ مجمع عمومی فوق العاده شرکت جهان فولاد سیرجان با حضور 91 درصدی سهامداران برگزار شد. مهم ترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است: ✅ شرکت در نظر دارد سرمایه خود را از 15 هزار و 300 میلیارد تومان به 21 هزار و 300 میلیارد تومان (معادل 39 درصد) از محل سود انباشته، مطالبات حال شده و اورده نقدی افزایش دهد. ✅ جلوگیری از خروج وجه نقد، اصلاح ساختار مالی، تامین بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز، تقویت ساختار نقدینگی و بهره مندی از معافیت مالیاتی از جمله اهداف این افزایش سرمایه عنوان شد. ✅ منفعت ناشی از معافیت مالیاتی حدود 200 میلیارد تومان براورد می شود. ✅ همچنین عنوان شد که براورد می شود تولید اهن اسفنجی از مرداد 1405 روند افزایشی به خود بگیرد و به ظرفیت اسمی نزدیک شود. ✅ در خصوص طرح های پیشِ روی شرکت نیز عنوان شد که در حال حاضر تمامی طرح های بلندمدت متوقف شده اند و تنها پروژه بریکت گرم با ظرفیت 1.5 میلیون تن و سرمایه مورد نیاز 20 میلیون دلار در دستور کار قرار دارد. ✅ در حالی که قرار بود این افزایش سرمایه شامل 1 همت از محل سود انباشته و 5 همت از محل مطالبات حال شده و اورده نقدی سهامداران باشد، در نهایت تنها 1 همت از محل سود انباشته و 700 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده و اورده نقدی سهامداران (معادل 11 درصد) به تصویب مجمع رسید. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
صندوق های طلای بورس ایران
🟢 رنج مثبت 5 در صندوق های طلا #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
🧿 گالری و طلا سازی | ساخت طلا و نقره سفارشی Yadegar
ببینید دوستان رفتار منطقی در سرمایه گذاری اینه که ، شما «طلا و سهام» رو بعد از رسیدن به سود دلخواهتون به «ملک و خودرو» تبدیل کنید… و نه برعکس✖❗ ⚠️کسی که این مسیرو برعکس میره یعنی ملک و خودرو رو به طلا یا سهام تبدیل میکنه… ریسک و استرس زیادی رو به خودش تحمیل میکنه! 🚫اگر ملک یا خودرو مصرفی باشه که دیگه اصلا اسمش ریسک نیست، قماره❗
-
m
#شاخص_بورس . یه سر به درصدی ها صندوق عیار بزنید . تنها درصدی باقی مانده با 2 درصد یونیت صندوق باقی مانده . یعنی 98 درصد دادن ملت عام و مردم عادی و مردم همیشه تشنه یه بازار که همه ازش تعریف می کنن . هرجا بعد از یه رشد چند سال همه ازش تعریف کردن فرار کن و هرجا بعد از ریزش چند سال و عقب مانده از تورم ملت ازش بد گفتن فقط بخر . بورس فقط باید خرید سهام بنیادی .با تقسیم سود بالا مخصوصا کوچک
-
m
#شاخص_بورس . یه سر به درصدی ها صندوق عیار بزنید . تنها درصدی باقی مانده با 2 درصد یونیت صندوق باقی مانده . یعنی 98 درصد دادن ملت عام و مردم عادی و مردم همیشه تشنه یه بازار که همه ازش تعریف می کنن . هرجا بعد از یه رشد چند سال همه ازش تعریف کردن فرار کن و هرجا بعد از ریزش چند سال و عقب مانده از تورم ملت ازش بد گفتن فقط بخر . بورس فقط باید خرید سهام بنیادی .با تقسیم سود بالا مخصوصا کوچک
-
وسدید دیگه بدتر از این که طرف اومد داخل مجمع گفت فلان پروژه بجای سود زیان داده و دلیلش این بوده تورم بوده و هزینه های مثل غذا و… چند برابر شده
-
سعید پیرنیا
فزر باید اینجا معذرت بخوام بابت اینکه درخواست فالو کردن دوستانی که محبت دارند رو نمیتونم قبول کنم ، چون بخاطر کارم تو پالایشگاه همیشه در دسترس نیستم ، فقط هر وقت بتونم وقت پیدا کنم میام پیام میزارم الانم شرایطم جوری شده که چند روزی نیستم مهمتر از هرچیز سلامتی و دل خوشه ، فعلا دوستان 🖐️
-
صندوق های طلای بورس ایران
🟡صندوق های #طلا و رنج #مثبت میانگین 4.6% علت : افزایش قیمت دلار بازار ازاد تا 171 تومان بعلت تعطیلات طولانی پیش روی و افزایش نسبی تنش های منطقه ای 🟣#تتر هم با رشد 1.8% نسبت به روز گذشته به 170.730 تومان رسید #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
تقی
فاراک این حرفا درست اما الان سهم می شناسم با پی بر ای 1.7صف فروشه چون جو بازار فروشه سهم هم بسیار دارایی داره وبنیاد خوب اینجا ایران است هر چی بخوای در هر زمان در دسترس برا خرید بزار تحلیلت اتفاق بیفته میخرن😂
-
صدر
#شتران دوستان گرامی چرا شتران با اینگه P/E ان کمتر از شراز ، و شپنا هست ولی حجم معاملاتش مثل انها نیست ؟