وبملت یک تعداد سواد بورسی ندارند 10روز پیش گفتم خروج بزنید اکثرا گارد گرفتند الان هم می گم هرکس امروز نفروخته فردا خروج بزنه نه فقط از این سهم از همه سهم ها تا بیشتر از این ضرر نکنه
-
علی جمالی
فملی میبینم که سهامداران فملی تمایل دارنن برن صندوق عیار
-
Khatereh Roshan
فزر 6ماه اینده سال مالی 3400سود 56درصد افزایش سرمایه ازحراج فزر استفاده کنید
-
🏴BLACK SWAN🏴
#نبابک #صورت های_مالی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) شرکت #نساجی_بابکان •️ شرکت نساجی بابکان در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 ضمن ثبت افزایش سرمایه 67 درصد، در این دوره به ازای هر سهم 310 ریال سود محقق کرده است. •️ «نبابک» با سرمایه ثبت شده 1,500,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 464,362 میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده که نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است. ❇️نکته مهم: در مواردی که شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر سرمایه داشته باشد اهنگ رشد و یا افت سود خالص دارای اهمیت خواهد بود و نرخ رشد سود هر سهم کم اهمیت تلقی میشود. 1405-04-07 11:16:36
-
ثشرق جالبه اونایی که سهم بالای 2300 تومن بود میگفتن بخرید دیگه فرصت خرید نمیده الان همون عزیزان اومدن میگن حالا حالاها منفیه!!! عزیزم به موقع حرف گوش میدادی نمیخریدی الان استرس نداشتی… ✋️✋️✋️
-
خرینگ به قیمت سال 98 داره معامله میشه اونوقت خیلی ها اینجا نوشتن عجب سهم خوبی به به
-
کارگزاری تامین سرمایه نوین| NIBB.IR
🔹وضعیت صندوق ها و بازار: ▫️خروج 5 همت پول از بازار سرمایه و ورود نزدیک به 2 همت پول به صندوق های درامد ثابت #ورود_خروج_حقیقی_به_صندوق ها @nibbroker | کارگزاری تامین سرمایه نوین
-
سیسکو چه قدر تقسیم کردند؟ سود چه قدر شد؟
-
آنچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت
خودرو صبرمان لبریز شده حقوقی… افسوس که قدر سهامداران صبور رو ندونستی همگی منتظرند که نجات پیدا کنند .
-
ali gh
اهرم 7 همت تو این چند روز شپنا خریدن و فروختن حالا خروج اینا سخت میشه
-
siyamak
#وبملت البته در مورد تقسیم سود شایعه شده شاید امسال در مجمع تا 30 درصد تقسیم سود داشته باشه . تا ببینیم چی میشه