جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عبوس افشار | abbas.afshari
۱۳:۳۵:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

وبملت یک تعداد سواد بورسی ندارند 10روز پیش گفتم خروج بزنید اکثرا گارد گرفتند الان هم می گم هرکس امروز نفروخته فردا خروج بزنه نه فقط از این سهم از همه سهم ها تا بیشتر از این ضرر نکنه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار