#وسدید انشاالله شرایطی پیش بیاد که مسیولین فاسد و شیطان صفت این سهم رسوا شوند.
-
بتا سهم
#بترانس در گزارش 12ماهه حسابرسی نشده تلفیقی به سود 910 ریالی رسیده است و در سود اصلی 690 ریال است
-
78
فملی یه سری عزیزان میگن ما فملی باسود فروختیم سیو سود کردیم به شما برید سوابق این عزیزان را ببنید از یه سری نماد ها دارن صحبت میکنند که ما اصلا نداریمشون اگه واقعا سود کردی بیا تحلیلگر بورس من اونجا برات پرتفو میزارم شما هم بزار مرسی من قبول میکنم اشکالی ندارد ولی تو این فضا از سود صحبت نکن یه بارم بیا از ضرت حرف بزن من شفاف و صاف بودم با همه سود کنم میگم سود کردم ضررر کنم میگم دقیق شفاف
-
S
#کاما شایعه بود بعدم سهامدار عمده که بالا 60 درصد داره خودش مجمع باش تصمیم برا همه میگیره
-
YAS borss
ثامان سلام اگر حرکتشو شروع کرده باشه شارپی میره بالا تا 50 درصد امیدوارم عالی پیش بره من ندارم ازش وای فردا سرخطی میزنم امیدوارم با شما همراه باشم 🌹❤️
-
استاک مارکت
#زبینا #زشگزا #تلیسه
-
NoavaranAmin
کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی (#کرازی) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 18.94 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 477.59 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 161.29 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
اخبار شرکتها و مجامع
#خکمک | ایندامین سایپا با ثبت بیش از 1.2 هزار میلیارد ریال فروش، نشانه های بهبود در پایان فصل را نمایان کرد گزارش فعالیت ماهانه کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا نشان می دهد شرکت در خردادماه توانسته نسبت به دو ماه ابتدایی سال عملکرد بهتری را به ثبت برساند و درامد خود را در پایان فصل افزایش دهد. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد خکمک در خردادماه به 1,206 میلیارد ریال رسید. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 1,889 میلیارد ریال رسیده است. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 682 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 341 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد بیش از 250 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که نشان دهنده بهبود محسوس عملکرد فروش در پایان فصل است. اگرچه عملکرد تجمیعی شرکت همچنان نسبت به دوره مشابه سال گذشته پایین تر قرار دارد، اما جهش درامد خرداد نسبت به میانگین ماه های ابتدایی سال می تواند نشانه ای از افزایش حجم فعالیت و بهبود روند عملیاتی در ادامه سال باشد. @akhbar_majame
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شپنا یک کلاهی این چند سال سرم رفته که الان متوجه شدم..من چند سبد خانوادگی دارم..نمودار ارزش دارایی سهام ل ع نتیم روی نمایش خالص ارزش دارایی ها بوده نه روی نمایش بهای تموم شده..همیشه وقتی در یک نگاه درصد تخصیص پرتفوی و نگاه میکردم یعنی در انتهای ریزش ها سالی یکی دوبار همیشه میدیدم صنعت پالایشی و بانکی در صدر بوده،،واسه همین با اینکه همیشه تحلیل شپنا و شتران و میذاشتم و همیشه تاکید به خرید داشتم خودم شپنا هیچوقت اضافه نمیکردم چون تصور میکردم درصد پالایش و بانک در سبدم بالاترین است و میرفتم سراغ خرید صنایع دیگه..امروز با وب رفتم انلاین اگاه دیدم شپنا اخرین سهم و صنعت پالایش در سبدم کمترین وزیر 2 درصده. گیج شدم..حتی فکر کردم باگ است،گیج شدم،به پشتیبانی پیام دادم گفت فیلتر نمایش و بزار روی خالص ارزش،،ریز که شدم دیدم شپنا من 3 سال401 فقط 30 میلیون خریده بودم..وچون فیلتر نمایش روی خالص بوده و پالایشی ها رشدهای خوبی داشتند این درصد پرتفوی روی خالص دارایی متغیر ومرتب رشد میکرده..فقط خودم میدونم چقدر با همین اشتباه و بی دقتی خودم و از سودهای زیاد بی نصیب کردم..خودم و دلداری میدادم که باز خوبه اخر 404 در کف شتران خریدی..الان شتران 140 درصد درسوده اما سود شپنا این چند سال کجا و بقیه سهام کجا…همین اشتباه و روی دو سبد دیگه روی بانکی بخاطر بی دقتی داشتم..چون فیلتر روی نمایش خالص دارایی بوده و من سهم ونوین داشتم وچند ساله رشد خیلی داشته همیشه فکر میکردم 40 درصد سبدم بانکی است اما وقتی روی بهای تمام شده و خرید بزاری میبینی فقط 5 درصد بانک داشتم..که اگه دقت میکردم بی شک وزن پالایش و بانک و بارها در فرصت های ایجاد شده زیاد میکردم..باورتون میشه ،،مثلا صبا تامین من فقط 100 میلیون همون موقع ها خریدم که نهایت 100 درصد بازده داشته،،.در فملی هم همین اشتباه و داشتم سال401 فقط 11 میلیون خریدم اما الان ارزشش شده 150 و فکر میکردم یک درصد منطقی دارم..دقت کنید زمان رصد وزن صنایع و سهام فیلتر نمایش و به پولی که از ابتدا تخصیص دادین قرار بدین..نه به ارزش روز..باعث میشه یک سهم درجه یک یا صنعت درجه یک و که همیشه به همان دلایل قبل ارزش پولتون و زیاد میکنه مبلغ کم اختصاص بدین..خیلی زور داره عمر و شب و روزت و بزاری پای سهام و بعد ببینی 32 میلیونت شده 400 میلیون.چرا 300میلیونت نشه 4 میلیارد
-
hamid
#فلوله 22 درصد صورتجلسه مجمع امروز الان روی کدال هست میتونید ببینید
-
عباس شفیعی
#وتجارت اشکال در سازمان بورس میباشد. چرا و به چه علت سهم ارزنده میبایست حدود60تومان معامله شود چرا یه کف قیمتی ندارد واقعا بورس مدیریت نمی شود