#فلوله 22 درصد صورتجلسه مجمع امروز الان روی کدال هست میتونید ببینید
-
mohammad hasan saadat
سباقر گزارش خرداد ماه سصوفی چطور بوده کسی میدونه؟
-
Gader
شپنا اخر سال 2000 تومان
-
سلمان خان
شپنا نمودار 5،، 6 سال قبل سلطان شپنا رو نگاه کردم چ صعودهای شارپی داشته غول صعودی بورسه 💪🥇💪
-
امید
#دشیری کی باز میشه
-
اکبر عباسی
فزر دوستان من زیر نظر یکی از اساتید کار بلد کار میکنم و گفته 30 درصد سبد رو به فزر اختصاص بدبد . البته من بیشتر خریدم . نزدبک 50 درصد . خواستم بگم روند سود سازی شرکت عالی هست دو دستی یهامتون رو بچسبید . ابن چند روز حقوقی فزر سهم رو منفی کرد تا سهام رو از افراد بی اطلاع دربیاره بعد افرایش سرمایه رو بده . مطمین باشید شرکت رانتی و سفته بازی نیست و سود سازی عالی داره
-
وگردش سال بعد اگر سود سازیش بیشتر بشه که دیگه باید رو قیمتهای 2000 تومان حساب کنید
-
F.s Ss
فملی من امروز خریدم
-
وگردش تا 900 تومان میتونه یه کله بره
-
ناما ب ی روی ناما هست و هرکسی میخواد سهم خودش رو تبلیغ کنه الگی میگه تیم ناما اومده رو فلان سهم ناما بعد از تخلیه فروشنده ها ؛ادامه رالی صعودی
-
فملی وقتی به علت جنگ ریزش داشته و بعد گذشت این کدت تازه به قیمت قبل رسیده!!!!ایا دیگر معنی اصلاح معنی میده؟؟؟ما هر کالای میبینیم حباب رو به بالا داره !!!ایا بورس که دست دولت و حقوقی های وابسته هست معنی اصلاح ایا همان نوسان گیری از مردم نیست؟حباب میسازن میترکونن دوباره میسازن این چه ربطی به تحلیل. یا ارزش نماد ها داره! لطفا راهنمایی کنید منو اگر اشتباه میکنم