جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
78 | hmh
۱۹:۲۸:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی یه سری عزیزان میگن ما فملی باسود فروختیم سیو سود کردیم به شما برید سوابق این عزیزان را ببنید از یه سری نماد ها دارن صحبت میکنند که ما اصلا نداریمشون اگه واقعا سود کردی بیا تحلیلگر بورس من اونجا برات پرتفو میزارم شما هم بزار مرسی من قبول میکنم اشکالی ندارد ولی تو این فضا از سود صحبت نکن یه بارم بیا از ضرت حرف بزن من شفاف و صاف بودم با همه سود کنم میگم سود کردم ضررر کنم میگم دقیق شفاف

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار