جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عباس شفیعی | shafieabbas
۱۹:۲۷:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وتجارت اشکال در سازمان بورس میباشد. چرا و به چه علت سهم ارزنده میبایست حدود60تومان معامله شود چرا یه کف قیمتی ندارد واقعا بورس مدیریت نمی شود

لیست اخبار