#زبینا #زشگزا #تلیسه
-
سباستین بورسی
#فملی دوستان فملی تا چند روز منفی خواهد ماند اگر فروختید برید ارفع بخرید اقای بازار
-
محمد غلامحسینی
#خودرو ✅نمودار نسبت بازدهی ایران خودرو به بازدهی بازار نشان میدهد که در حال رسیدن به محدوده حمایتی مهم است تا زمانی که این نمودار به کف نرسیده همچنان خودرویی ها از بازار عقب خواهند بود تا اینکه با رسیدن به حمایت بلند مدت بالاخره شاهد اقبال سرمایه گذاران به سهام های خودرویی خواهیم بود رسیدن این نمودار به ان کف ها کمی زمان بر است👉 @mohamadgholamhoseinii
-
Sara.saraee
#شلیا سهم رو زیر 500 میبرند
-
Enigma Investing
🔵 بررسی 100 شرکت پربازده بازار پس از جنگ 🔵 🔴 در این پست به بررسی 100 نماد پربازده بازار از چند جنبه مختلف پرداختیم تا دید بهتری از شرکت هایی که بهترین عملکرد را در این بازه 40 روزه ثبت کردند به دست اوریم. 🔵 در این بررسی به نکات جالبی برخوردیم که به تعدادی از انها اشاره میکنیم: ✅ میانگین بازدهی نمادهای بورس، کالا، انرژی و فرابورس از صنعت نهادهای مالی واسط 90% بود. ✅ گروه محصولات شیمیایی که شامل حدود 60 نماد فعال در بازار است، تنها 4 نماینده در این لیست دارد. ✅ 4 نماینده صنعت سرمایه گذاری، همگی مرتبط با 3 صنعت دارو، غذا و سیمان بودند. ✅ از 21 نماد زراعی 8 شرکت بازدهی بیش از 80% داشتند و در این لیست جای گرفتند. ✅ به جز صنایع پراقبال بازار، ولملت، قاسم، چخزر، چفیبر، خفنر، نطرین، ثغرب، ثجنوب، شساخت، حخزر، حپارسا، شمس، پلاست نمادهایی بودند که از سایر گروه های بازار به این لیست راه یافتند. @enigma_investing
-
سینرژی دوستان عزیز روند تغییرات سینرزی و حتی ناو تحت تاثیر دلار یا تتر و طلا است به دو دلیل اولا تابع فروش نفت با رفع تحریم نفت مشابه نمادهای شپنا و شبندر قرار نگرفته ثانیا موقعی که گواهی نفتا برای سینرژی صادر شد با دلار 69 تومان عرضه شد و با رشد دلار به اینجا رسید هر وقت دلار 185 شد منتظر سینرژی 5/500 باشید. پس نگاه به قیمت طلا و دلار در تصمیم گیری ها تون می تواند مفید باشد.
-
یزدان ابراهیمی
#دارا_یکم //
-
گزارشگر بازار فولاد - isteel.ir
اطلاعیه عرضه شمش بلوم فولاد کاوه جنوب کیش در تالار صادراتی بورس کالا با نرخ پایه 58500 تومان درب کارخانه 1405/04/07
-
سباستین بورسی
#شبندر از فردا بورس منفی میشه
-
سلمان خان
کماسه کماسه امروز نباید انقدر عملکرد ضعیفی می داشت فردا هم اینچنین باشد امیدی نیست.
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #بیدار: 🌟 خرید فروش محسوسی نداشته ➕ وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده و این یک پوینت بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. 🌟 یکی دیگر از صندوق های خوب بازار با ترکیب دارایی بسیار ارزشمند . 😄 ورود جدیدی به ترکیب درصدی #کیمیاتک و #وتجارت بوده . ❌ و از #شبندر #وخاور ##کگاز #فرود نمادهایی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده… ❌ به نظرم پالایشی ها فروشش اشتباه بوده. 🗓 1405/04/06 مشاهده جزییات https://binazirchart.ir/vip/smart_money ادرس فضای مجازی : https://yeklinks.ir/binazirchart http://ble.ir/AVA_Premium