#خکمک | ایندامین سایپا با ثبت بیش از 1.2 هزار میلیارد ریال فروش، نشانه های بهبود در پایان فصل را نمایان کرد گزارش فعالیت ماهانه کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا نشان می دهد شرکت در خردادماه توانسته نسبت به دو ماه ابتدایی سال عملکرد بهتری را به ثبت برساند و درامد خود را در پایان فصل افزایش دهد. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد خکمک در خردادماه به 1,206 میلیارد ریال رسید. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 1,889 میلیارد ریال رسیده است. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 682 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 341 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد بیش از 250 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که نشان دهنده بهبود محسوس عملکرد فروش در پایان فصل است. اگرچه عملکرد تجمیعی شرکت همچنان نسبت به دوره مشابه سال گذشته پایین تر قرار دارد، اما جهش درامد خرداد نسبت به میانگین ماه های ابتدایی سال می تواند نشانه ای از افزایش حجم فعالیت و بهبود روند عملیاتی در ادامه سال باشد. @akhbar_majame
-
حضرت حافظ💚 $$$
غالبر تا تاریخ 11تیر ناظر فرصت صورتهای مالی داده احتمالا چهارشنبه بسته میشه و باز شدنش با خداست شاید یکماه شاید یکسال
-
Arashkht
#بجهرم مقاومت مهمی رو رد کرده هدف سقف کانال، حوصله کنید. پر رزق و روزی باشید
-
علی
#زملارد جلو رشد. سهم. را گرفته. و می گیرند. فقط درجا. همین است قیمت طلا. و سکه و مسکن و خودرو. و…طی 7 تا6 سال بین. 30 تا بیش از 80 برابر رشد کردند. بی ارزش کردن سرمایه در بورس. موجب رشد دلالی هاست
-
کرمان فقط کافیه درصد افزایش سرمایه رو بگن اونوقته ک میگن او میدوید و من میدویدم
-
ا م
شبریز مبلغی که از سود پتروشیمی به شبریز می رسد حداکثر 40 تومان بازای هر سهم شبریز است و باتوجه به اینکه سود سال 403 ظاهرا در سال 404 دریافت نشد شاید 100 تومان به سود شبریز اضافه شود.
-
فزر سلام .حسابرس هم افزایش سرمایه و تایید کرد امروز.. امروز 6 تیر 1405 در کدال
-
یزدان ابراهیمی
#پارس // فردا در نقطه حمایت 38 فیبوناچی قرار دارد، باید ببینیم واکنش نشان می دهد یا به سمت حمایت 50 فیبوناچی می رود!
-
هوش مصنوعی
#وتجارت یکی پی بر ای فورواردشو حساب کنه بگه به یک میرسه یا نه!
-
شگویا کسی لینک انلاین مجمع رو داره ؟
-
حسین عزیزتر از جان
#شاخص_بورس مقاومتی که ماداورو برای حفظ حکوومت کرد از #خودرو و #خساپا برای صف فروش نشدن خیلی بیشتر بود😁 لااقل اون نیم ساعت سعی خودشو کرد این پت و مت پیش فرض صف فروش هستن هر روز گند کشیدن بازار را ای کاش به جای سهامی مثل فولاد این دو در خطر می افتادند شاد باشید