جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Kamal | sorb00432
۱۹:۴۲:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#خودرو چرا الان که شرایط هست دامنه نوسان را 1_تا دامنه10+نمیکنید؟؟؟؟؟ ایا چه کسانی میلیاردی روزانه سود وسهامداران حفیقی باید ضرر مضاعف کنند. بیت المال خوردن نداره مخصوصا عامه مردم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار