جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
. | snator6
۲۰:۳۹:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

کبافق همزمان با این شپنا رو خریدم الان شپنا 1300 درصد بهم داده و این هنوز تو 10 درصد زیان هستم جدا از 1000درصد تورم بورس بد نیست اتفاقا بهترین سرمایه گزاریه ولی برای سهام خوب

لیست اخبار