جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Mm | mm1368vf
۲۰:۳۷:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

گدنا من خودمم ی مدت طولانی رو این سهم گیر افتادم خدارو شکر اختیار شستا رو گرفتم کل ضرر جبران که شد هیچ تو سود هم رفتم اگر میخاستم رو این سهم بمونم سهم باید به 750 می رسید اختیار ریسکش بالاس ولی حداقل خود شستا یا وبملت رو ببینید چقدر رشد دارن این سهم واقعا سوخته فقط نوسان گیر ها استفاده میکنن

لیست اخبار