جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
. | snator6
۲۰:۳۶:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

کبافق من 5 سال دارمش ولی،بزرگترین اشتباهم خرید این و کاما بود این دوتا سهم تو کل بورس اول هستن از در اخر

لیست اخبار