جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alpham
۲۰:۳۷:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

کاما هرکس از سال 99 تو کاما مونده اشتباه کرده ما هم که میبینید تعریف کاما را میکنیم چون 6 ساله تو کاما نبودیم و تازه واردش شدیم تا سود و عقب ماندگیش را بگیریم اگر کسی تو این 6 سال معطل کاما بوده و از نوسان بقیه بازار و دلار و طلا استفاده نکرده کار اشتباهی کرده ولی هرکس تازه داره واردش میشه کار درستی میکنه چون این سهم به شدت جامانده اس و کلی سهامدار قدیمی و خسته داره که بهشون سود نرسیده. پس فرصت مناسبیه سود خوبی از سهم بگیریم و جبران این 6 سال سهم را واسه اونا نکرد حداقل واسه ما بگنه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار