خودرو اخبار همه به نفع سهام های ریالی و جامانده بورس
-
شستا حداقل پنجاه نفر دیدم طلا خریدن گرمی 22تومن الان دارن میپیچن به خودشون پول درشد دنبال بازاری میره که کسی امیدی بهش نداره و یکدفعه میبرتش بالا
-
فسبزوار سرود سهم بسیار ارزنده ای هست مخصوصا قسمت صادراتیش که داره کولاک می کنه و تقسیم سود 95 درصدیش فسبزوار هم امسال بعد از چند سال از خواب زمستانی بلند شده و افق خوبی براش متصور هستیم . اینکه سهم امسال بتونه 2000 را بسازه شکی نیست و پ بر ای فوروارد 2.5 داره الان فسبزوار سود را برج 12 میده فرود مهر سال بعد فرود از نظر من ریسک سیستماتیک کمتری داره چون نرخ ارز تغییر کنه سریع در گزارش ماهانه تاثیر داره ولی فسبزوار اینطوری نیست
-
خکاوه یادم نمیره چند سال پیش خکاوه و خاور حدود 50 تومن خریدم بعدها خکاوه رسید 3000 تومن پرتفومو نشون میدادم باور نمیکرد الان همون دوران داره تکرار میشه امیدوارم در اینده هیچکس حسرت این روزارو نخوره
-
روزنامه سپهرغرب
⭕️عرضه اولیه ها در بورس تقویت می شود 🔸️در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر می برد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است. @sepehrgharb
-
سمگا #سمگا ،اقای روحانی یک سوال داشتم ،شاید شما جوابش رو بدونید ،اقای روحانی، حقوقی های درصدی که مثلا 6 تا 7 سال سهامدار هستند ،مثلا اگر 7 سال پیش 10 میلیون دلار از این سهم رو خریدن،با این قیمت دلار اکنون و ریزش سهم شاید 1 میلیون دلار داریشون باشه ،از نظر دلاری ،ایا اینا ضرر کردنند ؟
-
میلاد عزیزی
اهرم دوستانی که مثل ما فول انرژی دارند این سهم پروژه شداست و سهام پروژه شد حداقل 300درصد سود میدهند درقیمت 1100تومن معرفی کردیم و تا 200 درصد سود ازش نگیریم خروج نمیزنیم اگر ندارید گوشه پورتفوخود هرروزنگاهش کنید که چه الماسی را به 400نفر فالور عزیز معرفی کردم 💚💚💚
-
ذوب بقول این کاربرعزیزاین سهم اگه ارزش خرید داشت وراه رشدو درپیش میگرفت خیلی ازسرمایه داران این سهم سالهای قبل درو میکردن الانم بعدازافزایش سرمایش که به سال سوم رسید هنوزبه قیمت بازشدنش نرسیده وبا سبزی بازاربه زورصف خریدمیشه فملی رو بررسی کنی بعدازجنگ از1200تومن رسیده به قیمت فعلی صددرصد رشد درقبال رشد30درصدی ذوب وبا منفی بازارسریع قفل صف فروش میشه اون قیمتهای 400-600-800ویا افشای الف فقط نظرات منوشماهاست واقع بین باشیم این سهم انچنان رشدی نخواهدکرداگه رشدی میداشت که خیلیا با40تا50میلیون سهم که بخاطرارزونی سهم خرید داشتن خروج نمیزدن اگه بازارخوب باشد شایدشاید تااخرسال این سهم بتونه تامرزصدتومن برسوند اونم بافشاربازارخوب وگرنه که زیر50تومن همچنان باقیست اگه بعدازجنگ فملی گرفته بودی سرمایت 3برابرشده بوداینجا به زورسودبانکیتو داده بودتصمیم خریدیا عدم خرید خودتی دوست عزیز
-
فرزاد
#شلرد وقتی بزرگه با سه بار اصلاحیه اسفند موقع باز کردن کار میکنه که فکر میکنن سود جدیدی قراره بزاره فریب میده با عدم تولید افشا شروع تولید میده،و… خیلیا دچار انحراف میکنن بعضیا اشتباه میکنن بعضیا عمدا اشتباه میکنن،
-
سیسکو با درود حق تقدمی که شرکت کرده بودم و حق هایی که خودم جدا خریده بود به سهم اصلی تبدیل و به پرتفوی اصافه شد یه تغییر کارگزار واسه سیسکو و سیسکوح بزنید
-
چنوپا سهم فروشنده نداره کسی اطلاع دقیق از افزایش سرمایه داره ارتقا به بازار بالاتر چی