جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| karbar2255
۱۷:۱۸:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

ذوب بقول این کاربرعزیزاین سهم اگه ارزش خرید داشت وراه رشدو درپیش میگرفت خیلی ازسرمایه داران این سهم سالهای قبل درو میکردن الانم بعدازافزایش سرمایش که به سال سوم رسید هنوزبه قیمت بازشدنش نرسیده وبا سبزی بازاربه زورصف خریدمیشه فملی رو بررسی کنی بعدازجنگ از1200تومن رسیده به قیمت فعلی صددرصد رشد درقبال رشد30درصدی ذوب وبا منفی بازارسریع قفل صف فروش میشه اون قیمتهای 400-600-800ویا افشای الف فقط نظرات منوشماهاست واقع بین باشیم این سهم انچنان رشدی نخواهدکرداگه رشدی میداشت که خیلیا با40تا50میلیون سهم که بخاطرارزونی سهم خرید داشتن خروج نمیزدن اگه بازارخوب باشد شایدشاید تااخرسال این سهم بتونه تامرزصدتومن برسوند اونم بافشاربازارخوب وگرنه که زیر50تومن همچنان باقیست اگه بعدازجنگ فملی گرفته بودی سرمایت 3برابرشده بوداینجا به زورسودبانکیتو داده بودتصمیم خریدیا عدم خرید خودتی دوست عزیز

لیست اخبار