جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| younesmoghadam
۱۷:۲۰:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فسبزوار سرود سهم بسیار ارزنده ای هست مخصوصا قسمت صادراتیش که داره کولاک می کنه و تقسیم سود 95 درصدیش فسبزوار هم امسال بعد از چند سال از خواب زمستانی بلند شده و افق خوبی براش متصور هستیم . اینکه سهم امسال بتونه 2000 را بسازه شکی نیست و پ بر ای فوروارد 2.5 داره الان فسبزوار سود را برج 12 میده فرود مهر سال بعد فرود از نظر من ریسک سیستماتیک کمتری داره چون نرخ ارز تغییر کنه سریع در گزارش ماهانه تاثیر داره ولی فسبزوار اینطوری نیست

لیست اخبار