جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amir.h.200
۱۷:۱۸:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

سمگا #سمگا ،اقای روحانی یک سوال داشتم ،شاید شما جوابش رو بدونید ،اقای روحانی، حقوقی های درصدی که مثلا 6 تا 7 سال سهامدار هستند ،مثلا اگر 7 سال پیش 10 میلیون دلار از این سهم رو خریدن،با این قیمت دلار اکنون و ریزش سهم شاید 1 میلیون دلار داریشون باشه ،از نظر دلاری ،ایا اینا ضرر کردنند ؟

لیست اخبار