جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali_1980
۱۷:۲۰:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

خکاوه یادم نمیره چند سال پیش خکاوه و خاور حدود 50 تومن خریدم بعدها خکاوه رسید 3000 تومن پرتفومو نشون میدادم باور نمیکرد الان همون دوران داره تکرار میشه امیدوارم در اینده هیچکس حسرت این روزارو نخوره

لیست اخبار