صف خرید های خودرو رو از شنبه میشماریم🔵
-
ali
#غشهداب به جای اینکه تو صف چند میلیاردی شهداب گیر کنید و اخر سر هم سهمی بهتون نرسه یک نگاهی به سهم غدشت بندازید از نظر بنیادی و تکنیکال دست کمی از شهداب نداره ولی فعلاً بازار فرصت ورود به این سهم رو میده.
-
MAHSHID | DADASHZADEH
✨صندوق شاخص هم وزن کیان 💫در حالت کلی داخل یک کانال صعودی در حال نوسان می باشد بعد از رشد 50 درصدی با اصلاح 9 درصدی قیمت در حال حاضر به محدوده های جذابی رسیده محدوده حمایتی 2790_2664 می باشد مقاومت اول 3166 می باشد 👩💻برای خرید صندوق شاخص هم وزن کیان از طریق اپلیکیشن کیان اینجا کلیک کنید https://dabi.kiangroup.com/a/6fcf6bff
-
📈تحلیل سهام 📊
#سهام #بنیادی هر شرکتی که گزارش خوب بده و سود بالایی بسازه ، قیمت سهامش هم رشد میکنه به هیچ سهامی وابسته نباشین ، طبق تحلیل #بنیادی وارد سهام های تاپ بشید. بعنوان مثال شرکتهای #غگرجی ، #داراب ، #فسا ، #چکاپا ، #چکاوه جزو شرکتهای ضعیف بورسی هستن که الان با قیمتهای سال 98 و 97 دارن معامله میشن و طی چند سال اخیر سهامداران رو با زیان مواجه کردن اینکه فکر کنید چون #بورس وارد دوران رونق شده و همه ی سهام ها رشد میکنن اشتباهه میزان رشد هر سهامی با میزان سودسازی رابطه مستقیم داره
-
stock & options
#شمواد ثبت یک رکورد جذاب •️ شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 12,335,593 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 471 درصد رشد داشته است. •️ شمواد طی عملکرد 8 ماهه سال مالی منتهی به 1405/06/31 مبلغ 42,193,767 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 96 درصد رشد داشته است.
-
وپاسار یه افزایش سرمایه تپل برای وپاسار داریم و یه افشای الف عالی برای تسعیر ارز
-
امید محمدخانی
پلاست من 12 میلیون تومن از این سهام دارم نمیدونید مجمع کی هست و چقدر سود میدن
-
سید اکبر
برکت منافع از توافق به سهامداران هیچ نرسید فعلا منافع واردکنندگان بخصوص خودرو مهمتر است دلار پایین که نیامده هیچ به 164هزار تومان هم رسیده
-
امید محمدخانی
خمحور من 80 میلیون سهم دارم کی سودش رو میریزن
-
Zabihullah
شپنا معمولا این موقع زمان خالی کردن توسط حقوقی ها تا پایان شهریورماه می باشد حواستان باشد وارد هر سهمی نشوید.سیو سود انجام دهید و در درامد ثابت ها سرمایه گذاری کنید و بعد از مجامع وارد سهام شوید انهم پله ای
-
سصفها وقتی سهم دست نوسانگیره چه یه وعده چه سه وعده فرقی به حال سهام دار نمیکنه