جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Zabihullah | zabih58
۱۰:۱۲:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شپنا معمولا این موقع زمان خالی کردن توسط حقوقی ها تا پایان شهریورماه می باشد حواستان باشد وارد هر سهمی نشوید.سیو سود انجام دهید و در درامد ثابت ها سرمایه گذاری کنید و بعد از مجامع وارد سهام شوید انهم پله ای

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار