#غشهداب به جای اینکه تو صف چند میلیاردی شهداب گیر کنید و اخر سر هم سهمی بهتون نرسه یک نگاهی به سهم غدشت بندازید از نظر بنیادی و تکنیکال دست کمی از شهداب نداره ولی فعلاً بازار فرصت ورود به این سهم رو میده.
-
ديدگاه بنيادى در بازارهاى مالى
ای تی اف های اهرمی امریکا با سریع ترین نرخ تاریخ در حال رشد هستند: دارایی های تحت مدیریت (AUM) صندوق اهرمی سه برابری صعودی نزدک 100، یعنی $TQQQ، به حدود 40 میلیارد دلار رسیده که نزدیک به بالاترین سطح تاریخی ان است. همزمان، دارایی های تحت مدیریت صندوق اهرمی سه برابری صعودی صنعت نیمه هادی ها، $SOXL، به رکورد 34 میلیارد دلار رسیده است. از ماه اوریل تاکنون: دارایی های $SOXL بیش از سه برابر شده اند. دارایی های $TQQQ تقریباً دو برابر شده اند. در مقایسه، دارایی های صندوق اهرمی دوبرابری صعودی نزدک 100، $QLD، در همین مدت 7 میلیارد دلار افزایش یافته که معادل 88 درصد رشد است و اکنون به حدود 15 میلیارد دلار، نزدیک به رکورد تاریخی خود، رسیده است. در نتیجه، مجموع دارایی های تحت مدیریت ETFهای اهرمی در امریکا به رکورد 198 میلیارد دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه 55 درصد افزایش نشان می دهد. اهرم گیری سرمایه گذاران به بالاترین سطوح تاریخی رسیده است. نکته افزایش شدید سرمایه در ETFهای اهرمی معمولاً نشانه اشتیاق بالای سرمایه گذاران به ریسک و خوش بینی نسبت به بازار، به ویژه سهام فناوری و هوش مصنوعی است. اما از سوی دیگر، چنین سطوح بالایی از اهرم مالی می تواند در صورت وقوع اصلاح بازار، نوسانات و فشار فروش را نیز به شدت تشدید کند؛ زیرا صندوق های اهرمی مجبور به تعدیل روزانه موقعیت های خود هستند. هم 30% بونس بگیر و هم در هر شرایطی به معامله در بازارهای مالی ادامه بده! همراه مورد اعتماد شما در بازارهای مالی با پشتیبانی 24 ساعته همین الان ثبت نام کن پشتیبانی تلگرام کانال تلگرام پشتیبانی بله لینک وب سایت https://t.me/stp_forex5 https://t.me/stp_forex5 https://t.me/STPFOREX https://ble.ir/stp_trading https://www.stptrading.io/
-
عدنان جعاوله
فزر محاسبات بنده با محاسبات دوستان . زمین تا اسمان متفاوت است . هر کسی نحوه معاملاتش متفاوت است یکی دید یک ماهه داره یکی دید یک ساله و دیگری دید ده ساله تنها چیزی که در بازار درک کردم اینه که برای هر روزت برنامه و سناریو داشته باشی . روزها. . سالها رو میسازند
-
روح اله افشار
فزر اون 3 تا بانک هم ، تقریبا از ساعاتی پیش ، سیستمشون داره میاد تو سرویس ❤️🤚 بارها گفتم ؛ این افزایش و کاهش قیمت د لار و طلا ، هیچچ ربطی به این اختلال نداشته و نداره
-
شپنا مطمین باشید وقتی سهامی مثل شپنا صف خرید سنگین میلیاردی داره؛ خریدارها انقدر دقیق و حرفه ای راجبش تحلیل و حساب کتاب کردن که در صف خریدش هستن…شپنا سنگین ترین صف خرید در بورس رو داشت! حالا برید مفتی سهامتون رو بفروشید و بعدا حسرتشو بخورید. سلطان فقط شپنا
-
نهال توی این صندوق گیر کردیم و چاره ای هم بجز صبر نیست
-
دانیک دانیک ارزنده ترین صندوق املاکه یکماه دیگه مجمع داره 180تومن تقسیم میکنه فردای مجمع سودش میده ناوش هم اخر همین ماه بروز میکنه و از 1319تومن میشه 1750تومن
-
چنوپا به امید دعای خیر برای همه دوستان هروقت عوض کردم سهم رو پشیمون شدم
-
کانیجیا
#اپرداز سهام صنعت انفورماتیک، حاشا و کلا
-
کانیجیا
#اپرداز خونه خراب کن
-
گلدا تعصب همیشه مانع بازدهی است کمی مطالعه و شناخت رفتار میتواند سودهای خوبی نصیبمان کند . بطور مثال نماد فارس جاماندگی تاریخیی با فملی و شپنا پیدا کرده بود و اهل فن منتظر سیگنال از فارس ، دیدیم که در دوشنبه کدبه کد سنگینی همراه با ورود 650 میلیاردی به فارس اتفاق افتاد با قدرت خریدار بالا ، خب چه ورود کم ریسکی و پر فکتی بهتر از این ، که قفل صف خرید حرکت کرد . و یا توریل که حجم عحیبی همراه با کدبه کد خورد و دیروز شروع کرد مارکت خیلی سادست فقط باید رفتارها را شناخت و واچ داشت جهت ورود بهنگام