سصفها وقتی سهم دست نوسانگیره چه یه وعده چه سه وعده فرقی به حال سهام دار نمیکنه
-
اشکان
#سبزوا رای داوری اشتباه صادر شده معمولا دادگاه رای داور رو باطل میکنه
-
جسی لیورمور
#اخابر #خودرو توی شرکت های بزرگ، اخابر در بلند مدت بیشترین رشد را خواهد کرد. ارزش بازارش راحت یک صفر کم داره. هیچ کدوم از شرکت های بزرگ قابلیت 10 برابر شدن رو ندارن، جز اخابر. البته بحث سرمایه گذاری است، نه سویینگ و نوسان. لذا در هر پورتفوی بلند مدتی باید باشد. رتبه ی بعدی هم ایران خودرو است. ایران خودرو هم راحت یک پنجم ارزش واقعیش داره معامله میشه.
-
Akbari1342
#حفاری ظاهراً کاریزما داره خارج میشه که انشالله خیره وفقط حدود 120میلیون سهم دیگر دارد که احتمالا جلسه معاملاتی بعد همه را می فروشد
-
دلتاافایکس|DeltaFX
بازده اوراق خزانه داری امریکا همچنان یکی از مهم ترین محرک های بازارهای مالی محسوب می شود. 📌 معامله گران از تغییرات بازدهی برای ارزیابی زمان و شدت کاهش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو استفاده می کنند. 📊 نوسانات بازار اوراق می تواند جهت حرکت دلار، طلا و سهام را در کوتاه مدت تعیین کند.
-
قادری ✓✓
برکت سلام به بامرامان پیج کمی اشتباهی برکت بنده در چند مرحله سهاممو شل کردم و شیفت به خودروییها کردم نظر شخصی سال اینده وشاید اواخر سال احتمالا بازی اصلی برکت شروع بشه برکت درگیر افزایش سرمایه و حق تقدماش میشه و چون از اورده هستش باید مبلغ اسمی واریز بشه بنظر بنده خمهر جذابتره سوپر گزارش داده و در اینده ای نزدیک چون مارکتش کوچیکه احتمالا شارپ بزنه و البته افزایش سرمایه هم داشته باشه از تجدید پیشنهاد بنده رو واچ قرار بدید ازش بگذرید
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#BCH/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
ثفارس سهم شرکت از پروژه باران طبق صورت مالی ک اعلام کرده نزدیک ده هزار متر مفیده حالا بنظرتون بهترین جای شیراز قیمت چنده؟ در بدترین حالت پروژه باران اندازه کل مارکت فعلی شرکت باید باشه
-
ولاعتماد چندتا نگرانی وجود داره اول اینکه بالای پنجاه درصد فروشنده تو کشف قیمت حقوقی بوده دوم اینکه از32هزار نفر فرد حقیقی فقط هزار نفر فروشنده بودن که تا شنبه چند هزار نفر خبردار میشن سوم اینکه با این صورتهای مالی و وام هایی که به خودی داده حداقل تا دوسال پیشرفت شرکت متصور نیست چهارم اینکه کلا شرکتهای لیزینگی دنبال پول هستن چرا باید پول بیاره از سهام اصلا حمایت بکنه پنجم وضعیت لیرینگی هت همیشه بدتر از کل بازار بوده و حتی ریسک ازبین رفتن سرمایه هم توش زیاده مثل ولیز کلا با تجربه بهتون میگم دور شرکتهای لیرینگی اونم با ده میلیارد سهامو خط بکشید شنبه من خودم میفروشم 600هزارتا دارم تا ده هزارتومنم رفت نوش جون شما
-
m g
شپنا هرسال این موقع سهام تو اصلاح زمانی بود ولی اصلاحش تموم شد زمانی و قیمتی پس امسال این موقع مثل هرساله این موقع نیست و نخواهد بود چون وارد روند صعودی بلندمدت شدیم رشد بورس شروع شده
-
بتا سهم
#زشگزا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 4251 ریالی رسیده است