وپاسار یه افزایش سرمایه تپل برای وپاسار داریم و یه افشای الف عالی برای تسعیر ارز
-
سبجنو سلام. دوستان برای کسی که کارت ملی اعلام کرده به سجام و سود واریز نشده باید کجا مراجعه کند
-
صندوقچه بازار | StockArk
#فرود P/E~6.4 تولید میلگرد 14% کمتر از ماه مشابه و 37% کمتر از اردیبهشت بود و قطعی برق داره اثرش رو میزاره. با 13% فروش از موجودی و رشد 83% نرخ ها درامد 3 برابر شد و نرخ ها حتی 15% بالاتر از اردیبهشت بود که خاصه. نکته منفی افت 16% تولید بهار بوده و نکته مثبت رشد 230% درامد بهار. نمیشه گفت عالی نیست! @StockArk
-
سرمایه گذاری برای آینده بهتر
خبر خوب برای سهامداران اوره سازان دولت چین کف قیمت 430 دلار برای صادرات #اوره تعیین کرده است. همچنین صادرات به هندوستان را ممنوع کرده است. این خبر قیمت اوره خلیج فارس را بالا خواهد برد. شرکت های اوره ساز که با ظرفیت نزدیک به کامل در حال فعالیت هستند، با رشد خوبی در سود مواجه می شوند. #شلرد #خراسان #شپدیس #شیراز #کرماشا 👏👏
-
وایند 400هزارتومان
-
شپدیس پتروشیمی ها تاج بازار…
-
كانال تحليلي و آموزشي بورس آريا
کچاد پنج ماهه 150 درصد بیشتر به نسبت پارسال سود ساخته، حالا برو حساب و کتاب سرانگشتی رو انجام بده، ببین برای یکسال به نسبت پارسال چقدر میشه؟ پارسال قیمت 200 الانم 250 سهمتو مفت نفروش، حداقل باید سه برابر بشه بازی حق تقدم ها تمام شود. روند سهم. صعودی خواهد شد
-
vahed
#شپلی دوستان اگه تولید اکریلیک بطور فول ظرفیت راه بیفته فروش ماهانه تا چند همت میتونه بره ان شا الله با فول ظرفیت شدن تمام خطوط تولید، فروش چند ماه برابر میشه با کل مارکت کنونی شرکت
-
سارا سارایی
شلیا شرکت منحل شده با توجه به اتش سوزی
-
شپلی دوستان اگه تولید اکریلیک بطور فول ظرفیت راه بیفته فروش ماهانه تا چند همت میدونه بره ان شا الله با فول ظرفیت شدن تمام خطوط تولید، فروش چند ماه شرکت برابر میشه با کل مارکت کنونی شرکت
-
وبصادر بانکی که خدمات همراه بانک خودش رو از 18 خرداد تا امروز قطع کرده و به همراه بانک که مراجعه میکنید با خطای زیر روبرو میشوید: × خطا در سرویس دهی، لطفا اندکی بعد مجددا تلاش کنید . اصلا بانک محسوب نمیشه، اخه اینهمه ساعت و روز اندکی بعد چه معنی دارد !!!!!! دریغ از کوچکترین پیام رفع ابهامات مکتوبی به مشتریان ..