خمحور من 80 میلیون سهم دارم کی سودش رو میریزن
-
ماهان بهرام خان
#کرمان اونروزی که در مورد شمواد هم نوشتم یک عده همین حرفای امروز میزدن به زودی خواهی فهمید… ارزش ذاتی کرمان چقد خواهد بود…فروختی شنبه بخر…تنها لطف من به شما
-
بنیاد نویس
کارگزاری فیروزه به اونایی که در این کارگزاری ثبت نام و اپ فیروزه رو فعال کنن، 50 هزارتومان هدیه میده. من اپ فیروزه رو امتحان کردم و مهمترین قابلیت های اپلیکیشن فیروزه از نظر من ایناست: 1.کارت بانکی متصل به صندوق درامد ثابت که موجودی درامد ثابت تون در لحظه در اختیارتون هست. 2. امکان اخذ وام با توثیق سهام 3. امکان خرید بدون کارمزد صندوق های فیروزه (مثل صندوق مسگون) 4. امکان خرید طلا فیزیکی با وام و صرفا با توثیق سهام با نصب و فعال سازی فیروزه از طریق لینک زیر 50 واحد صندوق ساحل(به ارزش 50 هزارتومان)جایزه بگیر. https://app.firouzeh.com?referral_code=GJA7X بزودی نماد وفیروزه (همین گروه مالی فیروزه) که عرضه اولیه شده رو تحلیل میکنیم. @bonyadnevis
-
بتا سهم
#غسالم در فروردین بد نبود و 2470 میلیاردریال فروش داشت در رادیبهشت با فروش 6427 میلیاردریالی و خرداد هم در تولید وفروش راه افتاد و 5919 میلیارد ریال فروش زد 3ماهه 14817 میلیارد ریال بود و حدود 2.5 برابر مدت مشابه قبل است
-
علی 258
خبنیان تا تمام سهام را در پایین ترین قیمت جمع نکنند نمی زارن بالا بره
-
شپنا اقای محمد201020 شپنا از(سقف99) تا به امروز بیش از 300 درصد رشد کرده ، یعنی اونی که در سقف اون سال هم خریده باز مالش سه برابر شده . برو با بقیه سهم های بی بنیاد مقایسه کن.
-
شاوان نکته مهم دیگه اصلاحیه گزارش ماه اسفند هست که بهای تمام شده مواد اولیه حدود 5 همت کاهش پیدا کرده که تاثیر بالایی در سود نهایی سال 1404 خواهد داشت
-
علی 258
خبنیان 6 سال پیش ما هم قسم خوردیم که میره بالا ولی بالا نرفت
-
سصفها این سهم یکی از بهترینهای سیمانی بود که متاسفانه حقوقی حاضر فقط نوسانگیری می کند. امیدواریم در مجمع سالانه بحث افزایش سرمایه و نوسانگیری…مطرح شود. سود کردن در بازار خوبه ولی از سود و طلابالاتر صداقت در رفتار و گفتار است.
-
مهدی صالحی پور
چدن تازه به فسازان محدود نمیشه چندین تا شرکت دیگه داره توی صورت های مالی توضیح داده بین 56 تا 100 درصد سهامدار است اگه اشتباه میکنم دوستان تصحیح کنند . خود سهم p/e 5 داره که بد نیست و forward میاد روی 2.5 اینا حالا اونا رو جمع کنی دیگه چی میشه ولی تاثیری از این چیزا روی سهام ندیدم دوستان لطف میکنن توضیح بدن چرا؟
-
Motor oil CAPRON
📽️چهارضلعی قدرت در میان بزرگان روانکار؛ 🔺دست برتر شنفت و شسپا در سوداوری و فروش ✍️مریم علیزاده/نفت ما 🔸بررسی عملکرد مالی این چهار شرکت فعال در بورس تهران، نشان می دهد اگرچه نفت سپاهان با جهش چشمگیر سوداوری، بیشترین سود عملیاتی و سود خالص صنعت را به ثبت رسانده است اما در مقابل، نفت پارس با برخورداری از حاشیه سود بالا و بازده مناسب سرمایه، کیفیت سود قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. همچنین نفت بهران از منظر حجم فروش و سهم بازار در جایگاه قابل توجهی قرار دارد، و این درحالیست که صورت های مالی ضعیف نفت ایرانول در بین سایر رقبای بزرگ این صنعت در سال گذشته حرفی برای گفتن نداشت و همین امر سبب شده از جذابیت ان در میان سهامداران بورسی کاسته شود. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید👇 naftema.com/video/185730 🛢️اخرین اخبار و تحلیل های انرژی ایران و جهان را از «نفت ما» دنبال کنید: 📡Naftema.com 🔹کانال تلگرام نفت ما: https://t.me/naftema