غشان چرا افزایش قیمت کمتری میتونه بده؟ روقبا وقتی نهاده وارد بشه رقیبی مثلا مثل کاله یا میهن یا… مستونن شسر رو ارزونتر بدن مصرف کننده پس در نهایت کارخانه جات پگاه نمیتونن گرونتر بدن چون تو حوزه مواد غذایی اصل مارکتینگ قیمت رو مبنا قرار میده
-
stock & options
حالا اینو ببینید 👇👇 با متغییر های فعلی #فسبزوار اگر تا پایان سال 28 همت بفروشه که بیشتر می فروشه ، با حاشیه سود 28.5 درصد 8 همت سود خالص می سازه یعنی p/e fw حدود 2.6. 🤷♂️🤦🏻♂️
-
Yalesaratboors
#غگیلا شنبه و روزهای طوفانی در راه است
-
Yalesaratboors
#نهال با افزایش دلار به کانال 164 شنبه طوفانی برای نهال پیش بینی می کنم
-
اهرم به نظرم تا شنبه اتفاق خواصی نیفته،که نمیفته اهرم قفل صف خرید سنگین میبنده.
-
Shadi Shahi
ثشرق دقیقا چه روزی برای افزایش سرمایه بسته میشه؟
-
جعفر
#فملی تا روز مجمع فشار فروش زیاد میشه که سهام را از دست دارندگان در بیاورند بهوش باشید
-
h.z
#وبصادر من فکر می کنم یکی از دلایل جاماندگی و کنترل شدید سهم حضور بیمه مرکزی به عنوان یکی از سهامداران اصلی سهم بود که به شدت سهم رو کنترل می کرد و عرضه های سنگینی داشت در حال حاضر که از سهامداران درصدی خارج شده و شاید همون پایین ها مجدد سهامی داشته باشه یا با کدهای دیگه مجدد سهم رو اذیت کنه ولی به طریقی بود حداقل از درصدی ها خارج شد ولی همچنان روی تابلو جدال حقوقی ها کاملا مشهود هست امیدوارم اشتباه نکرده باشم
-
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد
سیلام ورود 👈👈👈 1520 تا 1550 🆗🏹
-
Ali
#وپارس دوستان عزیز رو اعصاب بقیه راه نرین شماها اگه تحلیل گر بودین اصلا اینجا نبودین
-
حامد سهرابی
وبملت چرا تو ایران نرخ دلار کمتره چون تقاضای کناره،چرا تقاضا کمتر هست چون بانک ها فعلا دچار اختلال هستند،بانک ملت منتفع خواهد شد از رشد دلار و روی سود میزاره