#وپارس دوستان عزیز رو اعصاب بقیه راه نرین شماها اگه تحلیل گر بودین اصلا اینجا نبودین
-
عدنان جعاوله
فزر اقا روح الله یه سوال اگر به هر دلیلی انس ریزش کنه تا حدود 3000 به نظر شما در این تایم ریزش انس . دلار به احتمال قوی رشد می کنه . تارگت شما برای دلار چه عددیه
-
mehran126
#فسبزوار مدیریت خوبی داره پتانسیل رشد 50 درصدی را داره
-
مهدی پیروزفر
چنوپا اگه دوستان سهامدار،هدفشون کوتاه مدته،ازچنوپا خارج بشن وسهام پتروپالایشی یا بانکی بخرند .این سهم بلندمدتیه ،هیچگاه همراه با کلیت بازار نبوده،روند حرکتی خاص خودش رو داره .این مدت هم چندتا مثبت داشته بخاطر جو پرتقاضای بازار بوده .هدف بازیگر جمع اوری هرچه بیشتر شناوری دودرصدیه سهم درنازلترین قیمته ،بعدش میزنه زیرش و دیگه نمیشه خرید،باید صبور باشید
-
مصطفی
#شاخص_بورس #وبملت ⚠️سنای امربکا قطعنامه محدودکننده اقدام نظامی علیه ایران را تصویب کرد ✔️سنای ابالات منحده با 50 رای موافق در برابر 48 رای مخالف به تصویب «قطعنامه اختیارات جنگی درباره ایران» که پیش تر در مجلس نمایندگان تصویب شده بود، رای داد. ✔️این قطعنامه هرگونه اقدام نظامی علیه ایران را مسدود می کند، مگر انکه رییس جمهور ترامب ابتدا مجوز کنگره را برای چنین اقدامی دریافت کند.
-
تکنو بیشترین امتیاز گزارش ماهانه خرداد تکنو با 40 درصد رشد نسبت به 12 ماهه گزارشات عالی از تکنو با وجود رشد 500 درصدی همچنان گزارشات عالی روانه کدال میشه و میتونه محرک رالی بعدی سهم باشه
-
راعد
#شصدف شاخص بالا شصدف جا ماتده و پایین 90 درصد از این سهم هایی که رشد کرده یک درصد بنیاد شصدف رو ندارند چرا سهم اینجا مونده ؟؟؟؟؟
-
.Behnam Khodaverdi
من خودم سهامدار بلند مدتی نیستم ولی یک مقایسه ساده سهامداری بلند مدتی مثلاً نوری ، فملی ، فارس رو با سود بانکی مقایسه کنید ، همه چی مشخص هست و احتیاج به توضیح نداره
-
شصدف شاخص بالا شصدف جا ماتده و پایین 90 درصد از این سهم هایی که رشد کرده یک درصد بنیاد شصدف رو ندارند چرا سهم اینجا مونده ؟؟؟؟؟
-
فرشید باقری
درود در چندین پست تکراری تلاش کردم از این موقعیت استفاده کنید طلا عیار تتر نهال سیلور اونس طلا موفق به شکست 16150 و تایید کم ریسک روند صعودی داد ایا از تحلیل های طلایی استفاده کردین ؟ تا زمانی که اینجا هستم و تحلیل میکنم استفاده کنید. پرسود باشید
-
شبندر سلام اقای Mr Sadi من شبندر داشتم چند وقت پیش فروختم به نظر شما چه زمانی دو باره بخرم و وارد شم 🙏🏼🙏🏼🙏🏼