جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
h.z | hz6711
۱۱:۵۰:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#وبصادر من فکر می کنم یکی از دلایل جاماندگی و کنترل شدید سهم حضور بیمه مرکزی به عنوان یکی از سهامداران اصلی سهم بود که به شدت سهم رو کنترل می کرد و عرضه های سنگینی داشت در حال حاضر که از سهامداران درصدی خارج شده و شاید همون پایین ها مجدد سهامی داشته باشه یا با کدهای دیگه مجدد سهم رو اذیت کنه ولی به طریقی بود حداقل از درصدی ها خارج شد ولی همچنان روی تابلو جدال حقوقی ها کاملا مشهود هست امیدوارم اشتباه نکرده باشم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار