جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حامد سهرابی | hamedsohrabi
۱۱:۴۹:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

وبملت چرا تو ایران نرخ دلار کمتره چون تقاضای کناره،چرا تقاضا کمتر هست چون بانک ها فعلا دچار اختلال هستند،بانک ملت منتفع خواهد شد از رشد دلار و روی سود میزاره

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار