#فملی تا روز مجمع فشار فروش زیاد میشه که سهام را از دست دارندگان در بیاورند بهوش باشید
-
تکنو بیشترین امتیاز گزارش ماهانه خرداد تکنو با 40 درصد رشد نسبت به 12 ماهه گزارشات عالی از تکنو با وجود رشد 500 درصدی همچنان گزارشات عالی روانه کدال میشه و میتونه محرک رالی بعدی سهم باشه
-
راعد
#شصدف شاخص بالا شصدف جا ماتده و پایین 90 درصد از این سهم هایی که رشد کرده یک درصد بنیاد شصدف رو ندارند چرا سهم اینجا مونده ؟؟؟؟؟
-
.Behnam Khodaverdi
من خودم سهامدار بلند مدتی نیستم ولی یک مقایسه ساده سهامداری بلند مدتی مثلاً نوری ، فملی ، فارس رو با سود بانکی مقایسه کنید ، همه چی مشخص هست و احتیاج به توضیح نداره
-
شصدف شاخص بالا شصدف جا ماتده و پایین 90 درصد از این سهم هایی که رشد کرده یک درصد بنیاد شصدف رو ندارند چرا سهم اینجا مونده ؟؟؟؟؟
-
فرشید باقری
درود در چندین پست تکراری تلاش کردم از این موقعیت استفاده کنید طلا عیار تتر نهال سیلور اونس طلا موفق به شکست 16150 و تایید کم ریسک روند صعودی داد ایا از تحلیل های طلایی استفاده کردین ؟ تا زمانی که اینجا هستم و تحلیل میکنم استفاده کنید. پرسود باشید
-
شبندر سلام اقای Mr Sadi من شبندر داشتم چند وقت پیش فروختم به نظر شما چه زمانی دو باره بخرم و وارد شم 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
-
📉Start📈(channel)
#شلرد اپدیت https://t.me/startt20
-
عباس ناوبران
شپلی سلام و عرض ادب به یاد بیارید که این سهامداران قدیمی هفت سال تمام پایه های زندگی و ارامش و اسایش خودشون و بچه هاشون را باختند. هفففت سال تمام . شرکت با دلار 70 تومی فقط 1410 تومان ارزش دارد و الان فقط با 500 تومن داره معامله میشه و به زودی با دلار 130 تومنی 2500 تومان نرخ گذاری میشه. این ماه بالای یک و نیم همت محصولات فروخته و روند تولیدات و تغییرات بنیادی ان به سرعت در حال انجام است . برای دیگران بخصوص این سهامداران رنج کشیده خیر بخواهید تا خداوند به زندگی شما برکت دهد .
-
وپاسار وپاسار بفروشید وگرنه تو تله خواهید افتاد خیلی رشد کرده دیگه رشد بیش از این منطقی نیست
-
سهم های کوچولو
#تپولا سلام با نظر بابک خان موافقم در خصوص اینکه منحل بشه و سود سهامدار تحقق پیدا کنه.اما اول اینکه این پروسه بسیار زمانبر است و شرکت با گزارشی که داده و از راه اندازی 70 درصدی دستگاهها تا 6 ماه خبر داده ، بعیده اعلام ورشکستگی تحقق پیدا کنه.