#غگیلا شنبه و روزهای طوفانی در راه است
-
وسدید یه طلب وسدید از بانک پاسارگاد 45 میلیون یورو هست که هر یورو 184 هزارتومان هست میشه دو برابر ارزش وسدید در بازار
-
شسپا دوستان بنظرتون شسپا سال دیگه سال مالی 1405 چقد سود میسازه؟؟
-
💠 سامان تحلیل 💠
ریزش 49 درصدی انس نقره از سقف تاریخی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
وسدید وقتی شرکتی که یک قرار داد 500 میلیون دلاری می بنده و ارزش رو 10 میلیون ثبت شده و ارزش گذاری نشده هنوز داری حرف از 5500 میلیارد ارزش بازار حرف میزنی ؟
-
كانال گرگان 🌹
طلا قراره دوباره گرون شه، هنوز صندوق طلا نگرفتی؟ 📈💛 با صندوق طلا حتی با سرمایه کم هم می تونی وارد بازار طلا بشی 🪙✨ بدون خرید فیزیکی، با پشتوانه واقعی سکه طلا ✔️ ⏳ قبل از اینکه دیر بشه، شروع کن خرید طلا با پشتوانه واقعی https://ck.chavosh.org/click/04eefba2-52bb-4557-9811-ebd1df13dc1c
-
فملی سلام دوستان از سال 99 تا الان سهم فملی چند برابر شده با احتساب سود نقدی کسی دقیق میدونه بهم کمک کنه و راهنمایی کنه
-
مها
#وسدید درود بر شما
-
بورس
شپدیس کسی که در این روزها در شپدیس هست باید هنرمندو فتی باشه.دردامنه باریک سود گیری و اصلاح قرار داره.سودش را به موقع نگیری وارد اصلاح میشی. در بالای فردا حتما با تایید rsi ,سودگیری کنید.حتی درقیمت فعلی هم موند با تایید rsi سود گیری کنید. تایید یادتون نره.مهمتر ازخود رویت قیمته.درخدمتم
-
ایمان باکمال
خودرو حجم معاملاتtalروز سه شنبه نشون داد با این حجم میلیاردی از صبح نه سهامدار ونه حقوقی حاضر نشدن سهامشون حتی با دوتومن زیر پایانی بفروشن.واین نوید صف خرید روزشنبه رو میده.
-
ح م م ح
بکاب بکاب 200 تومنی درراه است