غالبر اصلا گول نخورد وسوسه نشین هیچ وقت بیان غالبر بخرید اصلا سهامداران یکساله 50درصد تو ضررن
-
Behzad
#شستا بعیده بخواد زیر 200 بیاد.اینقدر دلیل برای افزایش قیمت داره.
-
نوسانگیری در بورس و طلا (کانال عمومی)
#شپنا #ونوین #حتاید #خودکفا #خودرو
-
پارسا میم
فزر فزر روی این قیمت ها بنظرم ارزنده ست. هدف بلند مدتی سهم، حدودا 50 تومنه.
-
بتا سهم
#هجرت فروردین 37156 میلیارد ریال فروش را ثبت کرد اردیبهشت هم بهتر از همیشه بود و 66830 میلیارد ریال فروش و درامد ثبت کرد خرداد نرمال پیش رفت و 62104 میلیارد ریال فروش داشت جمعا 3ماهه 166093 میلیارد ریال بوده و نصف کل سال قبل در 3ماهه فروش داشته
-
Ns
#بکهنوج حجم مبنا دوباره یک شد. هر موقع بخوان تغییرش میدن. خاک تو سرشون با این قوانین
-
محمد
#سبزوا من هم نظر شما رو دارم. شاید درست نباشه البته. سهمی ک سال 99 تا قیمت 7200 تومن رفته
-
پرهام
#کفپارس تازه موینگ های 55 و 100 اومدن زیر قیمت رو گرفتن برای یک رشد طولانی. ما در هدف دوم احتمالا بخش زیادی از سهم خارج میشیم و کمی نگه میداریم برای هدف سوم. محدوده 950 تا 1150. البته اونجا تابلو رو چک میکنیم و متناسب با تابلو خارج میشیم. با این حجم های عجیب که خورد سهم خشک بالا میره. بنیادش هم زیر سهمو گرفته.
-
علیرضا تیز بین
وبملت 🍀🍀هر سهم بانک ملت 1000تومان🌴🌴✌️فقط سهامداری کنید.
-
Meydi11
#اردستان
-
با وگردش تا ۲۵۰۰ تومان
#وگردش بعد از شش ماه هیچ نماد بانکی زیر هزار نداریم