در پاسخ ارایه شده: مبانی و ضرایب دقیق متناسب سازی اعلام نشده است. فرمول ها و جداول محاسباتی منتشر نشده است. گزارش مالی اثار انتقال صندوق بازنشستگی فولاد ارایه نشده است. اطلاعات مربوط به قراردادها و عملکرد بیمه تکمیلی منتشر نشده است. معیارهای تخصیص خدمات رفاهی به صورت شفاف اعلام نگردیده است. اطلاعات کامل شرکت های تابعه و سرمایه گذاری های صندوق در اختیار ذی نفعان قرار نگرفته است. در نتیجه، اگرچه پاسخی از حیث شکلی صادر شده است، لیکن از منظر حقوقی و ماهوی، پاسخ مزبور فاقد کفایت لازم بوده و تکلیف قانونی دستگاه های طرف شکایت در زمینه شفافیت و دسترسی ازاد به اطلاعات را ایفا نمی کند. مطابق قانون انتشار و دسترسی ازاد به اطلاعات، اشخاص حق دسترسی به اطلاعات عمومی را دارند و موسسات عمومی مکلف به ارایه اطلاعات غیرمحرمانه هستند. ارایه پاسخ های کلی، غیرمستند و غیرقابل راستی ازمایی، جایگزین ارایه اطلاعات و اسناد مورد درخواست نبوده و نمی تواند موجب سقوط تکلیف قانونی دستگاه های عمومی گردد. موضوع مطروحه صرفاً ناظر به حقوق فردی اینجانب نیست، بلکه بیانگر مطالبه ای عمومی از سوی هزاران بازنشسته کشوری است. کارزار امضاشده توسط بیش از 8000 نفر از بازنشستگان کشور موید وجود دغدغه گسترده نسبت به عدم شفافیت در حوزه متناسب سازی حقوق، نحوه اداره منابع صندوق، وضعیت بیمه تکمیلی، خدمات رفاهی و عملکرد اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری است. با توجه به جایگاه صندوق بازنشستگی کشوری در اداره حقوق و منافع بازنشستگان و با عنایت به اصول شفافیت، پاسخگویی، سلامت اداری و حق دسترسی شهروندان به اطلاعات عمومی، استمرار عدم ارایه اطلاعات و اسناد مورد مطالبه، موجب سلب امکان نظارت موثر ذی نفعان و ایجاد ابهام در نحوه اداره منابع و تعهدات صندوق شده است. خواسته نهایی: لذا با عنایت به مراتب فوق و مستنداً به اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون انتشار و دسترسی ازاد به اطلاعات، قانون مدیریت خدمات کشوری، قانون برنامه هفتم پیشرفت، قوانین بودجه سنواتی و سایر مقررات مربوط، صدور حکم بر الزام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به انجام تکالیف قانونی خود در زمینه شفافیت، پاسخگویی، ارایه و انتشار اطلاعات، اسناد و گزارش های مورد مطالبه و فراهم نمودن امکان نظارت موثر ذی نفعان بر عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری مورد استدعاست. با تقدیم احترام محمدرضا انتظاریان بازنشسته کشوری نویسنده و پیگیر کارزار بیش از 8000 نفر از بازنشستگان کشوری فعال جنبش قانونمند مطالبه گری فرهنگیان کشور
-
ali
#غشهداب به جای اینکه تو صف چند میلیاردی شهداب گیر کنید و اخر سر هم سهمی بهتون نرسه یک نگاهی به سهم غدشت بندازید از نظر بنیادی و تکنیکال دست کمی از شهداب نداره ولی فعلاً بازار فرصت ورود به این سهم رو میده.
-
MAHSHID | DADASHZADEH
✨صندوق شاخص هم وزن کیان 💫در حالت کلی داخل یک کانال صعودی در حال نوسان می باشد بعد از رشد 50 درصدی با اصلاح 9 درصدی قیمت در حال حاضر به محدوده های جذابی رسیده محدوده حمایتی 2790_2664 می باشد مقاومت اول 3166 می باشد 👩💻برای خرید صندوق شاخص هم وزن کیان از طریق اپلیکیشن کیان اینجا کلیک کنید https://dabi.kiangroup.com/a/6fcf6bff
-
📈تحلیل سهام 📊
#سهام #بنیادی هر شرکتی که گزارش خوب بده و سود بالایی بسازه ، قیمت سهامش هم رشد میکنه به هیچ سهامی وابسته نباشین ، طبق تحلیل #بنیادی وارد سهام های تاپ بشید. بعنوان مثال شرکتهای #غگرجی ، #داراب ، #فسا ، #چکاپا ، #چکاوه جزو شرکتهای ضعیف بورسی هستن که الان با قیمتهای سال 98 و 97 دارن معامله میشن و طی چند سال اخیر سهامداران رو با زیان مواجه کردن اینکه فکر کنید چون #بورس وارد دوران رونق شده و همه ی سهام ها رشد میکنن اشتباهه میزان رشد هر سهامی با میزان سودسازی رابطه مستقیم داره
-
stock & options
#شمواد ثبت یک رکورد جذاب •️ شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 12,335,593 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 471 درصد رشد داشته است. •️ شمواد طی عملکرد 8 ماهه سال مالی منتهی به 1405/06/31 مبلغ 42,193,767 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 96 درصد رشد داشته است.
-
وپاسار یه افزایش سرمایه تپل برای وپاسار داریم و یه افشای الف عالی برای تسعیر ارز
-
امید محمدخانی
پلاست من 12 میلیون تومن از این سهام دارم نمیدونید مجمع کی هست و چقدر سود میدن
-
سید اکبر
برکت منافع از توافق به سهامداران هیچ نرسید فعلا منافع واردکنندگان بخصوص خودرو مهمتر است دلار پایین که نیامده هیچ به 164هزار تومان هم رسیده
-
امید محمدخانی
خمحور من 80 میلیون سهم دارم کی سودش رو میریزن
-
Zabihullah
شپنا معمولا این موقع زمان خالی کردن توسط حقوقی ها تا پایان شهریورماه می باشد حواستان باشد وارد هر سهمی نشوید.سیو سود انجام دهید و در درامد ثابت ها سرمایه گذاری کنید و بعد از مجامع وارد سهام شوید انهم پله ای
-
سصفها وقتی سهم دست نوسانگیره چه یه وعده چه سه وعده فرقی به حال سهام دار نمیکنه