جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
زائر | aboif123456
۰۶:۵۷:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

کاما کدما خیلی بهتره رشدش شارپ می ره بالا اما کاما تا یکی از سهام های شاخص ساز صف خریدش شل میشه کاما می ره صف فروش شستا که صف خرید میلیاردی بسته نگاه نمیکنه با اون صف خرید بشه

لیست اخبار