کاما کدما خیلی بهتره رشدش شارپ می ره بالا اما کاما تا یکی از سهام های شاخص ساز صف خریدش شل میشه کاما می ره صف فروش شستا که صف خرید میلیاردی بسته نگاه نمیکنه با اون صف خرید بشه
-
علیرضا تیز بین
وبملت 🍀🍀هر سهم بانک ملت 1000تومان🌴🌴✌️فقط سهامداری کنید.
-
Meydi11
#اردستان
-
با وگردش تا ۲۵۰۰ تومان
#وگردش بعد از شش ماه هیچ نماد بانکی زیر هزار نداریم
-
فاراک روند زولی داره و تا حمایت بعدی1409 احتمالا پایین بیاد. خروج داده. احتمالا بورس چیزی به اسم 100%نداره
-
شرکت سرمایه گذاری هزارکانیان
#تپسی با سپاس از توضیحات فنی توسط مدیر عامل فهیم شرکت در مجمع دیروز . مهمترین نکته عدم اختصاص پاداش هییت مدیره در این مجمع بود که با وجود اینکه شرکت دارای سود عملیاتی بود پاداش تقسیم نشد این وضعیت را با سایر شرکت های خصولتی و دولتی مقایسه فرمایید عیار مدیریت گروه گلرنگ را متوجه می شوید کماکان به خرید سهام این شرکت به صورت بلند مدت برای سرمایه گذاران شهر سقز و استان کردستان ادامه می دهیم /
-
Iran
#خودرو در عرض 3 سال قیمت کارخانه ای خودرو 4 برابر شده اما ایا برای سهامدار چیزی رسیده؟
-
صحرا زارع.
قیمت الان میشه قیمت اواخر اذر ودی 404…من تا دی 405 صبر میکنم…
-
Iran
#شستا امسال سود نقدی 50 تومنی دور از دسترس نیست
-
محسن برونی
#شسپا دوستان کسی اطلاع داره شسپا سال مالی 1405 سال اینده چقد سود میسازه؟؟
-
آراد
خگستر شنبه برای خودرویی ها خیلی مهمه شاخص خودرویی ها روی مقاومت اصلی هستند ، اگر رد کنن که عالی میشه