#شستا امسال سود نقدی 50 تومنی دور از دسترس نیست
-
S
#کاما سود 101.6تومن برا سهم 311 تومن رو تابلو یعنی مفت بازار شنبه این سهمو با صف خرید سنگین دنبال میکنه برای ورود به سهم زنبیل ها گذاشته میشه تمام شد بریز و بپاش فقط باید دعا کرد سهم تو صف خرید گیر بیاد من اول زنبیل شنبه تو صف میزارم بلکه بهم برسه
-
عیار فقط زر فزر
-
عیار فقط فزر
-
ایران وطنم پاره تنم
#شصفها هرچند از سهم شصفها کم دارم اما از افزایش سرمایه ای که انجام داده جبران می کنیم سهم های شمواد شصفها شبریز و اکثر سهم های سیمانی غذایی زراعت و دارویی بی نظیر هستن مطمینم بورس عقب افتادگی از تورم را جبران خواهد کرد
-
Persiancode |پرشین کد(کد تخفیف)
#اطلاعیه #اهرم اهرم بنر جام جهانی رو برداشته ولی گزینه ورود به بخش جام جهانی اینجا هست و از این میتونید برای ورود به بخش بازی ها استفاده کنید✅ هنوز خبر رسمی مبنی بر اینکه جشنواره تموم شده منتشر نشده(اگر خبری باشه اطلاع رسانی میکنیم)❌ 🛫@Persiancode_TM
-
ف ف
شپدیس بهترین زمان برا وروده
-
کاآ بآلا
خساپا تریدر ها و جابزه بگیر ها وایستادن مقاومت رد کنه بیان داخل. اما حقوقی از اینها زرنگتره. مقاومت با افشا 30% باز می کنه، تا دوباره خودش اقایی کنه
-
فزر یعنی این رو مطمین باشید این کشور به خودش روی خوش اقتصادی نمی بینه..بلایی که وی شوروی اوردن روی ایران هم پیاده سازی میکنن
-
شپلی فروش خرداد شمواد 1200 میلیارد واقعا عجیبه ماشالله
-
شپلی دوستان یه توضیح بدین ممنون میشم هر دوستی سر در میاره؟