جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۸:۰۸:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

غزر لکما دوست عزیز نمیگم سهم بدیه ولی من نمیپسندمش . این همه سهام با پی به ای جذاب و نمودار عالی چرا این سهمو میخوای خرید کنی پیشنهاد من برای یک شنبه اروند هست

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار