جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ebra63
۱۹:۳۴:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسدید اقا طمع نکنید نیایید رو این سهم بدبخت می شید از پارسال بیش از ده تا افشا سوزونده هر سهمی بود حالا دوبل میشد این بی خاصیت نتونسته بیاد بالای 200 صبر کنید اگه 250را رد کرد شاید امیدی باشه بعد بیایید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار