#کاما در 12ماهه به سود 972 ریالی رسیده و سود اصلی 968 ریال است
-
آموزش تکنیکال
#کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است
-
یزدان ابراهیمی
#رنیک // حمایت 38 فیبوناچی رو از دست داد.
-
Jim SRT
وسینا تمام بانکی ها برگشتن این رو حمایت صف فروش بود تمام بانکی های خوب این سال ها رشد کردن این تازه رسیده سقف 99 گزارش خوب میده پی به ایی خوب وضعیتش اینه
-
وبملت خب بخر فرصته
-
فملی افزایش سرمایه شرکت میکنید یا نه
-
Hoh
#وپترو طلای که قابل استخراج هست پول دادن به طلا برای بنده غیر قابل قبول هست والا فروشان با اجرت هر وقت بخری 50 در صد بالاترین می فروشند اون هم به زنها .با ریزش طلا این فشار روانی از ما کم شد ونهایت زنها که اگر طلا میخریدم این طوری می شد…خوب فروختند طلا را گرمی 22 میلیون .خرید طلا در قیمت 3 میلیون تا 7 میلیون پیشنهاد میشه…مگر طلا سود مجمع داره نه وپترو بخر سود 900 ویا ساراب وساروم 350 تومان رسیده به 18000 تومان 100 برابر با سود مجمع .اینها طلا هستند ویا صوفیان بالای 18000 تومان از 190 رسیده به 18000 تومان 100 برابر…این بار با طلا وماشین سر ملت کلاه رفت هر کس بفروشه برد کرده
-
Jim SRT
وسینا رمپنا رو فروختم اومدم این بدرد نخور رو خریدم واقعا پشیمونم
-
شپنا ریزش شدید قیمت ملک و خودرو و طلا و دلار و شروع رشد بورس ن.ش
-
m.a.t
#عیار انس جهانی طلا وارد ریزش بلند مدت چند ساله خودش شده است . خیلی ها هنوز توهم انس 5000 و 5500 دلاری را دارند , همش خواب و خیال هست . در چند دهه گذشته در معاملات انس هر زمان روند تایم فریم هفتگی و ماهیانه نزولی شده , یک روند اصلاحی فرسایشی و روند نزولی 3 تا 4 ساله را تجریه کرده است . در این روند جاری , با زدن کف 4100 دلار در تایم هفتگی و ماهیانه , روند ریزشی بلند مدت تایید شده است . فعلا تا چند ماه اینده , خبری در صندوق های طلا نیست . ممکن هست با توجه به قیمت دلار , ریزش قیمتی زیادی را نداشته باشند , ولی مطمینا اصلاح زمانی را خواهند داشت . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در میان مدت سود خوبی نخواهد داشت , در بهترین حالت دچار خواب سرمایه خواهد شد .
-
یزدان ابراهیمی
#ثفارس //