ختوقا بازار فیزیکی قطعات خودرو چندصد برابر سهامش رشد داشته
-
وغدیر انشاالله
-
وپارس هفته اینده کامل مثبت
-
فزر یه خبری شده که تتراینطوری میره بالاتافردامعلوم میشه
-
ساسان
#اروند 😭
-
وبملت دوستان من ضملت خریدم سررسید 24 تیر هست والان ضررم بنظرتون میره بالا یا بفروشم؟
-
آپشن و سهام مستعد
✅ نشست خبری #سایپا توضیحات مدیران سایپا در خصوص اخرین وضعیت واگذاری سهام تودلی سایپا بیاتی ، معاون اقتصادی سایپا : بخشی از سهام وثیقه ازاد شده و در حال جایگزینی باقیمانده وثایق نزد بانک تجارت هستیم در حال حاضر هیچ مانع دیگری برای واگذاری سهام تودلی سایپا وجود ندارد به موازات با بورس تهران ، قرارداد واگذاری بلوک سهام شامل شرایط واگذاری و اطلاعیه واگذاری و انتخاب کارگزار عرضه کننده را انجام دادیم ♻️ #خساپا #ورنا #وساپا ♻️
-
فملی شنبه صف خربد💚💚
-
شفن یه نفر با دلیل قانع کننده بگه این سهم به ارزش سبد بورسیش میرسه یا بدلیل زیان ده بودن ممکنه قید سبد بورسیش بزنه؟ 36 درصد تا الان اختلاف وچود داره
-
فزر عیارشمبه مثبت چهاره فزرم مثبت میشه احتمالاخروج پول ازسهام وورودبه طلاروداریم
-
غالبر اسم سهم بد در رفته کلا هم طی ماه و سال زیان ده بود . از هرجایی هم سهم بلندش کنن زیر اولین مقاومت ولش میکنن و خدافظی . ضمنا با شعار سهم حرکت نمیکنه فقط پول گنده محرک این سهمه